تولید اسپری گیاهی برای حذف موهای زاید در کشور

داوود منیری، مدیر عامل شرکت دانش بنیان تولیدکننده این محصول در گفت‌وگو با ایسنا تمرکز فعالیت‌های این شرکت را در حوزه گیاهان دارویی ذکر کرد و گفت: مطالعاتی که در این زمینه اجرایی می‌شود بر اساس نیاز سنجی‌های انجام شده در کشور است.

وی درباره محصول گیاهی رفع موهای زائد گفت: این دارو به صورت اسپری و با ترکیب عصاره‌های گیاهی با دزهای مختلف تولید شده است. این دارو فاقد ترکیبات آلکائیدها است که در رده مواد مخدر به شمار می‌روند و از طریق پوست به سهولت جذب بدن می‌شوند.این محقق درباره نحوه استفاده از این دارو گفت: اسپری تولیدی پس از انجام اپیلاسیون به مدت 5 تا 6 روز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی در عین حال با تاکید بر این که موهای بدن در دفع سموم موثر هستند، توضیح داد: در این تحقیقات به دنبال عرضه دارویی برای رفع کامل مو از بدن نبودیم بلکه در تهیه فرمولاسیون این دارو سعی شد تا دارویی عرضه کنیم که با پاشش آن موهای زاید به صورت پراکنده و غیر متراکم و به صورت نازک رشد کنند.

منیری تصریح کرد: استفاده از این اسپری موجب خواهد شد تا موهای زاید نازک شوند ضمن آن که در مدت زمان بیشتری رشد کنند. وی با بیان این که این دارو مشابه داروی فرانسوی است که با قیمت 150 هزار تومان به فروش می‌رسد، تصریح کرد: نمونه فرانسوی این دارو به صورت لوسیون عرضه شده است ولی دارویی که از سوی ما عرضه شده به صورت صد درصد گیاهی و در قالب اسپری است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا