آغاز به کار نمایشگاه هوایی در چین

به گزارش سیناپرس، بیش از ۷۴۰ شرکت داخلی و خارجی از ۴۳ کشور در این نمایشگاه حضور داشته و جدیدترین محصولات خود را در عرصه هوانوردی معرفی می کنند. نمایشگاه هوایی امسال که تا یکشنبه ادامه خواهد داشت، دارای فضای سرپوشیده نمایشگاهی در حدود ۱۰۰ هزار متر مربع است و تعداد هواپیماها نمایش داده شده در فضای باز  این  رویداد بیش از ۱۱۰ فروند است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در این رابطه، طیف وسیعی از وسایل نقلیه هوایی داخلی ساخت چین و سایر کشورهای جهان در مراسم افتتاحیه، برنامه های نمایشی ویژه ای اجرا کردند.به گزارش سیناپرس،  از جمله این نمایش های بسیار جذاب می توان به مانور تمرینی هواپیمای آتش نشانی آبی خاکی AG600M، هواپیمای تانکر دار YU-20، جت های جنگنده رادارگریز J-20 و اولین هواپیمای مسافربری جت لاین بزرگ چین با نام اشاره کرد C919.

گفتنی است در روز نخست این نمایشگاه، هواپیمای AG600M که به طور مستقل توسط شرکت صنعت هوانوردی چین برای خدمت در ماموریت های نجات اضطراری این کشور توسعه یافته است، عملکرد خود را در رها کردن آب روی مناطق درگیر آتش سوزی، به مردم نشان داد.

به گزارش سیناپرس، نمایشگاه هوایی چین از زمان آغاز به کار خود در سال ۱۹۹۶، به رویداد مهمی برای نمایش فناوری ها و تجهیزات پیشرفته هوانوردی و هوافضا از داخل و خارج از این کشور تبدیل شده است.  این نمایشگاه بین المللی همچنین یک پلت فرم جهانیبرای ارتقای همکاری های تجاری در حوزه فن آوری ها و تجهیزات هوانوردی و هوافضا تبدیل شده است.

در این گزارش تصویری، شاهد گوشه هایی از مانورهای هوایی و فناوری های معرفی شده در روز نخست این نمایشگاه هستید.

مترجم: فاطمه کردی
منبع: english.news.cn

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا