خرید اپل آیدی و خرید شماره مجازی اپل آیدی معتبر از آریاپی

این آیدی شامل آدرس ایمیل و گذرواژه‌ای می‌شود که برای ورود به سیستم IOS و ذخیره اطلاعات لازم است؛ البته خرید Apple Id کاربردهای جذاب دیگری نیز دارد.

آشنایی با اپل آیدی یا شناسه اپل و اهمیت خرید آن

اپل ایدی را می‌توان کلیدی درخشان برای ورود به دنیای پرهیبت اپل و استفاده از امکانات بی‌نظیر آن دانست. به زبان ساده اپل آیدی در سیستم‌های اپل، کاربرد گوگل (Google) را در سیستم‌های اندروید دارد. از همان ابتدا لازم است تا اپل آیدی خریداری کنید و پس از خرید اپل آیدی، به عنوان یکی از کاربران دستگاه‌های اپل شناخته شوید.

شرکت اپل با استفاده از این آیدی محصولات خود را برچسب گذاری می‌کند تا هر کاربری با مشخصات مخصوص خود، به خدمات و امکانات اپل دسترسی داشته باشد. با خرید اپل آیدی امکان دسترسی به میلیون‌ها برنامه و اپلیکیشن‌های اپل در سیستم IOS را خواهید داشت. در واقع خرید و ساخت اپل آیدی یکی از اصلی‌ترین مراحل خرید سیستم IOS است و اگر اپل آیدی نداشته باشید، امکان دانلود یک برنامه ساده مانند واتساپ یا تلگرام در سیستم اپل در دسترستان نخواهد بود و سیستم آیفون شما تنها نیاز شما به تماس ساده و ارسال و دریافت پیامک را برطرف خواهد کرد!  

ویژگی های اپل آیدی معتبر

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باید در خرید اپل آیدی معتبر به آن دقت کنید این است که باید به عنوان کاربر اصلی تمامی اطلاعات کاربری و مشخصات خود شامل شناسه کاربری، رمز عبور، موقعیت مکانی، سوالات امنیتی و غیره را تغییر دهید. سازنده اپل آیدی یا سایتی که از آن اپل آیدی را می‌خرید به اطلاعات شما دسترسی دارد و اگر اطلاعات خود را تغییر ندهید، ممکن است این موضوع مشکلاتی ایجاد کند.

مزایای خرید اپل آیدی

خرید اپل آیدی (Apple Id) برای تجربه بهترین کاربردهای سیستم آیفون ضروری است. با خرید اپل آیدی می‌توانید به دانلود نرم‌افزارو بازی، دانلود موزیک و ویدیو و بک آپ گیری از شماره‌های تلفن بپردازید. از دیگر مزایای خرید یا ساخت اپل آیدی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •     امکان همگام سازی عکس ‌و فیلم‌ها، فایل‌ها، پیام‌ها، شماره تماس‌ها و غیره  
  •     جلوگیری از ورود به سیستم‌های اپل در صورت دزدی و سرقت با فعالسازی قفل دستگاه از راه دور
  •     ردیابی دستگاه اپل گمشده به کمک iphone Find My و دسترسی به موقعیت مکانی دستگاه اپل مفقودی
  •     امکان همگام سازی چندین دستگاه اپل با خرید و یا ساخت اپل آیدی  
  •     امکان دسترسی و لذت بردن از سیستم‌های Apple Music، Apple Arcade و Apple TV و سرویس‌های بی‌نظیر دیگر
  •     دسترسی به سیستم سفارش و چاپ عکس آلبوم عکس اپل و اپرچر aperture
  •     امکان دسترسی برنامه نویسان و توسعه دهندگان به امکانات متنوع همراه با پرداخت مبلغ عضویت

8 مورد از خدمات مهم اپل آیدی

با خرید اپل آیدی و یا ساخت اپل آیدی باعث می‌شود به بسیاری از سرویس‌ها و خدمات گوگل از جمله موارد زیر دسترسی داشته باشید.  
استفاده از آیتیونز (iTunes Store) با خرید اپل آیدی

یکی از کاربردهای اصلی خرید اپل آیدی مربوط به آیتیونز است. آیتیونز به عنوان یکی از پرکاربردترین نرم‌افزارهای سیستم عامل IOS شناخته می‌شود. با استفاده از آیتیونز می‌توانید نسبت به دانلود فیلم، برنامه‌های تلویزیونی و اپلیکیشن‌های متنوع اقدام کنید. همچنین با آیتیونز می‌توانید با استفاده از Apple Music به صورت نامحدود موزیک گوش داده و دانلود کنید. کتاب‌های صوتی، پادکست‌های مختلف تی‌ وی شو‌ها از دیگر امکانات منحصربه‌فردی است که می‌توان در بستر iTunes Store به آن‌ها دسترسی داشت.

استفاده از اپ ‌استور (App Store) با خرید اپل آیدی

ابتدایی‌ترین کاربرد خرید اپل آیدی استفاده از امکانات اپ استور است. اپ استور به عنوان یک اپلیکیشن ایمن و مطمئن برای دانلود نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های مورد نیاز کاربران اپل شناخته می‌شود. اپلیکیشن‌هایی که در اپ استور قرار دارند با استفاده از بالاترین استاندارهای حریم خصوصی و محتوای مناسب طراحی و ساخته شده‌اند.

استفاده از فیس تایم (FaceTime) با خرید اپل آیدی

یکی از امکانات کاربردی و بسیار محبوب برنامه اپل، امکان برقراری تماس تصویری با استفاده از از فیس تایم (FaceTime) است. با استفاده از فیس تایم می‌توانید تجربه یک مکالمه صوتی باکیفیت را برای خود رقم بزنید. در بستر این برنامه می‌توانید با هر کاربری که از گوشی‌های اپل، آیپد، آی‌پاد، مک و محصولات اپل استفاده می‌کند، تماس تصویری داشته باشید.

برای مطالعه کامل و اطلاعات جامع از نحوه خرید اپل آیدی کلیک کنید.

منبع: مجموعه آریاپی (www.ariapay.io)

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا