کاردانو بخریم یا نه؟

طبق آخرین تحلیل انجام شده اگر این رمزارز بتواند سطح 1 دلار را حفظ کند به سمت سقف کانال حرکت می‌کند. در حال حاضر این سطح حمایتی از دست‌ رفته است و هر واحد کاردانو 95 سنت معامله می‌شود. این ریزش باعث ترس برخی از سرمایه‌گذاران این ارز شده است.

این در حالی است که برخی از تحلیل‌گران معتقدند، بلاک‌چین کاردانو به‌ قدری پیشرفت خواهد کرد که با اتریوم مقابله می‌کند و پیروز می‌شود. سرمایه‌گذاری در ارز کاردانو کار درستی است یا باید به فکر خرید و فروش ارز دیجیتال دیگری باشیم؟ در ادامه به بررسی این رمزارز می‌پردازیم و پیش‌بینی تحلیل‌گران بزرگ را مرور می‌کنیم.

مختصری درباره ارز دیجیتال کاردانو  

قبل از هر چیزی بهتر است درباره ارز کاردانو بیشتر بدانیم. پروژه کاردانو از سال 2017 به بازار کریپتو معرفی شده است و خالق آن چارلز هاسکینسون نام دارد. کاردانو نام زنجیره بلوکی است که به افراد، امکان ارسال و دریافت وجوه را می‌دهد و ADA نام ارز رمزنگاری شده آن است.

هدف اصلی کاردانو ایجاد زنجیره بلوکی است که بتواند عملکرد بهتری نسبت به بلاک‌چین‌های قدیمی مانند اتریوم داشته باشد. یعنی باید کاری کند تا تراکنش‌ها بیشتر، ارزان‌تر و سریع‌تر پردازش شوند. سازنده این ارز معتقد است که کاردانو یک بلاک‌چین نسل سوم است، بیت‌کوین و اتریوم نسل اول و دوم هستند. یعنی سازنده به‌جای کپی‌کردن کد سایر بلاک‌چین‌ها، بلاک‌چین جدید خود را ایجاد کرده است.

کاردانو نسل سوم بلاک‌چین

هاسکینسون می‌دانست که بلاک‌چین اتریوم نیاز به تغییرات دارد. او از ویژگی‌های مثبت دو نسل قبل بلاک‌چین در کاردانو استفاده کرد. با ادغام ویژگی‌های مثبت دو نسل قبل و اضافه‌کردن یک سری ویژگی مثبت، کاردانو را طراحی کرد. مقیاس‌پذیری، کارکردپذیری مشترک و پایداری مطلوب، ویژگی‌های رمزارز کاردانو هستند. پروژه کاردانو منحصربه‌فرد است و با فلسفه علمی و دانش داوری همتا خلق شده است. این رمزارز به دلیل قدرتمند بودن و همچنین رفع مشکلات دو نسل قبل، به‌سرعت در حال منتشر شدن است.

در آینده چه چیزی در انتظار کاردانو است؟

کاردانو فراتر از یک ارز دیجیتال است زیرا قرارداد هوشمند را نیز اجرا می‌کند. از این بلاک‌چین برای امکانات پزشکی نیز استفاده می‌شود و همین ویژگی‌ها است که کاردانو را نسبت به اکثر رمزارزها متمایز می‌کند. باتوجه‌به ویژگی‌های بارز این رمزارز می‌توانیم آینده خوب و پیشرفته‌ای را برای کاردانو متصور باشیم.
ارز دیجیتال کاردانو در همان روزهای اول که معرفی شده بود نسبت به اکثر رمز ارزها مانند لایت‌کوین و اتریوم امکانات بیشتری داشت و سرعت تراکنش آن بسیار بالاتر بود. افراد تحلیلگر که سیگنال‌های خریدوفروش ارائه می‌دهند بر این باورند که ارز کاردانو در طولانی‌مدت سود خوبی را به سرمایه‌گذاران خواهد دارد.

آینده کاردانو در سال 2022

کاردانو یک پروژه عظیم ساختارمند است که انتظار داریم از اصلی‌ترین رقبای اتریوم و سولانا باشد. در حال حاضر سولانا هم مانند کاردانو موفق نشده است به اهداف خود برسد. چارلز هاسکینسون مدیرعامل سابق اتریوم است و به خوبی از ضعف‌های این شبکه خبر دارد و به همین دلیل اگر قرار باشد بین سولانا و کاردانو مقایسه‌ای باشد به‌ احتمال زیاد کاردانو می‌تواند جایگزین خوبی برای اتریوم باشد. طبق نظر و عقیده کارشناسان، انتظار می‌رود که قیمت ارز کاردانو در اواخر سال 2022 و اوایل 2023 با رشد چشم‌گیری مواجه شود.

آینده کاردانو در سال 2025

برخی از کارشناسان معتقدند کاردانو تا سال 2025 به‌تمامی اهداف خود می‌رسد. تا آن زمان قیمت هر کوین کاردانو را بین 350 تا 500 دلار پیش‌بینی کرده‌اند. از طرف دیگر برخی معتقدند قیمت آدا در نهایت به 10 دلار می‌رسد. در این که شبکه کاردانو بسیار دقیق برنامه‌ریزی شده است و آینده درخشانی دارد شکی نیست، اما باید ببینیم که آدا به این قیمت‌های پیش‌بینی شده می‌رسد و یا خیر!  

پیش‌بینی قیمت کاردانو توسط وبسایت‌های برتر تجزیه‌ و تحلیل

بسیاری از کارشناسان ارزهای دیجیتال، آینده قیمتی کاردانو را بسیار خوش‌بینانه تصور کرده‌اند. پیش‌بینی کاردانو توسط Wallet Investor: این سایت در درازمدت مسیر کاردانو را صعودی پیش‌بینی کرده است. به گفته Wallet Investor میانگین قیمت می‌تواند در سال 2022 از 1.5 دلار شروع شود و تا پایان سال به 3.34 دلار و در پایان سال 2026 به 10.5 دلار برسد.

توسط DigitalCoin: این‌سایت پیش‌بینی کرده است که قیمت کاردانو در سال 2022 به طور متوسط 2.23 دلار است. تا سال 2028 کاردانو به طور متوسط 5.8 دلار خواهد بود و تا سال 2030 انتظار داریم قیمت کاردانو 35.3 دلار برسد.

توسط InvestingCube: بر اساس این پیش‌بینی قیمت ارز دیجیتال کاردانو می‌تواند به سمت جهش بزرگ و تاریخی خود حرکت کند. سطوح مقاومت مهم این ارز در سال‌های 2025 و 2030 به ترتیب 7 و 10 دلار خواهد بود.

کاردانو بخریم یا نه؟

بر اساس گفته برخی از تحلیلگران، خرید کاردانو تنها سرمایه‌گذاری بر روی یک ارز دیجیتال نیست بلکه ما با خرید ارز دیجیتال کاردانو، روی یک پروژه بزرگ و قوی که سرانجام خوبی دارد سرمایه‌گذاری می‌کنیم. در سال‌های گذشته ما شاهد رشدهای نجومی زیادی از ارز کاردانو بودیم. کارشناسان بازار کریپتو بر این باورند کاردانو جای پیشرفت و رشد بسیار زیادی دارد و می‌تواند سودهای خوبی را به سرمایه‌گذاران بدهد. کاردانو قصد دارد در آینده‌ای نزدیک با برخی از شرکت‌های مختلف همکاری کند. این موضوع تأثیر زیادی روی آینده ADA خواهد داشت و آن را به یک ارز دیجیتال درخشان تبدیل می‌کند.
بنیان‌گذار کاردانو در مصاحبه‌ای از چشم‌انداز خود برای رشد بلاک‌چین کاردانو در سال 2022 گفته است. وی ضمن اشاره به توسعه‌های ابعاد فنی شبکه گفت که معتقد است کاردانو در موقعیت بسیار خوبی قرار دارد و می‌تواند جایگاه کنونی سولانا و دیگر شبکه‌های موفق در این حوزه را بگیرد.

آموزش خرید کاردانو از صرافی‌ها

برای خرید کاردانو از صرافی فقط کافی‌ست چند گام ساده را طی کنیم. برای افرادی که در ایران ساکن هستند، خرید رمزارز با ریال و کارت بانکی از طریق سایت‌های ایرانی یکی از بهترین گزینه‌های ممکن است. صرافی برای خرید ارز دیجیتال در داخل کشور وجود دارد و می‌توانیم با ثبت‌نام در یکی از صرافی‌های معتبر مانند تبدیل، سرمایه‌گذاری در ارز کاردانو را شروع کنیم. پس از طی‌کردن مراحل ثبت‌نام در صرافی داخلی، ارائه مدارک و پذیرفته‌شدن آنها، می‌توانیم سفارش خود را ثبت کنیم. پس از خرید ارز موردنظر آن را به کیف پول خود انتقال دهیم.

سخن آخر

کاردانو موفقیت خود را مدیون تلاش‌های چالز هاسکینسون است زیرا قابلیت‌های این ارز باعث شد که بتواند رقابت شدیدی را با بزرگان در این حوزه آغاز کند. کاردانو با بهره‌گیری از قراردادهای هوشمند در تلاش است تا برجای اتریوم بنشیند. بنیاد علمی این پروژه باعث شده است که تکنولوژی به‌کاررفته در آن توان رقابتی بالایی را داشته باشد و در راستای افزایش سرعت تراکنش، مقیاس‌پذیری و تأمین امنیت شبکه عمل کنند. آینده ارز کاردانو زیر سایه چنین روحیه‌ای قطعاً درخشان خواهد بود. پیش‌بینی قیمت ارزهای دیجیتال را نمی‌توان به‌صورت دقیق انجام داد اما با توجه ‌به پیشرفت‌های ارز کاردانو می‌توانیم آینده خوبی را برای آن متصور باشیم.

تمامی پیش‌بینی قیمت‌ها در این صفحه بر اساس فرضیات است که با توجه ‌به رویدادهای تاریخی در بازار و با استفاده از ابزارهای تحلیل تکنیکال تخمین زده شده‌اند. بازار کریپتوکارنسی نوسانات زیادی دارد و هیچ مدرک قطعی وجود ندارد که نشان دهد این پیش‌بینی قیمتی رخ می‌دهد. بهتر است قبل از سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی، آموزش ببینیم و مهارت‌ها و تجربه خود را بالا ببریم.

 

 

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا