چگونه می توان برای تمام عمر عاشق باقی ماند؟

به گزارش سیناپرس، افراد زیادی با عشق با یکدیگر ازدواج کرده و زیر یک سقف زندگی می کنند اما این زندگی برای همه آنها طولانی مدت نیست و مشکلات متعدد ممکن است این زندگی را از هم بپاشاند اما چرا برخی از آنها دوام زیاد داشته و برای مدت طولانی ادامه دارد؟ یک مطالعه جدید نشان می‌ دهد که ممکن است محل زندگی در این رابطه تاثیرگذار باشد.
به نظر می رسد محل زندگی در کنار رفاه اجتماعی، شغل و زندگی به همراه خانواده شوهر، در حفظ زندگی زناشویی موثر باشد. به گزارش سیناپرس، این مطالعه که در ایالات متحده انجام شده نشان می دهد دو ایالت ویرجینیای غربی و مین (Maine) بیشتر از ایالات دیگر ازدواج ثبت شده داشته اند و متوسط خوشبختی در ازدواج در آنجا ۲۲ سال و ۳ ماه است و ایالات نیوجرسی، داکوتای شمالی و یوتا پایین ‌ترین میزان طلاق را در این کشور ثبت کرده اند. 

در این بررسی سطح رفاه، سهم افراد متاهل و مجرد، فرصت‌ های مختلف برای صرف غذا و جذابیت های کلی منطقه اندازه‌ گیری شده و تاثیر آن در طولانی شدن زندگی مشترک افراد مورد ارزیابی قرار گرفته است. در مجموع برای همه این مشخصه ها ۱۸ امتیاز در نظر گرفته شد. به گزارش سیناپرس، برای تداوم عشق و طولانی شدن زندگی مشترک، ایالت داکوتای جنوبی بالاترین امتیاز را در بین ایالات متحده گرفته است. بیش از نیمی از شهروندان این ایالت متاهل هستند و از هر نه نفر فقط یک نفر طلاق گرفته یا جدا شده است. علاوه بر این، ازدواج در این منطقه به طور متوسط ۲۱ سال و پنج ماه طول می کشد.  
در خاتمه گفتنی است متخصصان توصیه می کنند شاید افرادی که در فکر آغاز زندگی مشترک هستند باید در مورد محل زندگی خود و همسرشان  بیشتر تحقیق کرده و با بررسی و آگاهی قبلی آن را انتخاب کنند. 

مترجم: احسان محمدحسینی
منبع: studyfinds 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا