بهترین مدل‌ها برای خرید گوشی چیست؟

اما اگر قصد خرید گوشی هوشمند و مناسب را دارید، ممکن است به دلیل وجود مدل‌های بسیار زیاد در بازار، دچار سردرگمی شوید. به همین خاطر، در پاسخ به این نیاز کاربران و برای جلوگیری از سردرگمی آن‌ها، می‌خواهیم بهترین مدل‌های گوشی هوشمند را در سه برند اپل، سامسونگ و هواوی به شما معرفی کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را برای خرید گوشی در نظر داشته باشید.

بهترین مدل‌های برند اپل

در ابتدا به سراغ پرفروش‌ترین برند گوشی‌های هوشمند در جهان یعنی شرکت اپل می‌رویم که تلفن‌های همراه خود را با نام آیفون، هرساله روانه بازار می‌کند. در مورد بهترین‌ مدل‌هایی که می‌توانید برای خرید گوشی از این برند اقدام کنید، باید گفت:
د    iPhone 12: اگرچه آیفون 12 گران‌تر از آیفون 11، نسخه قبلی خود می‌باشد و به عنوان پرچم‌دار این برند در سال 2021 عرضه شده است، اما ویژگی‌های جدید اضافه شده به آن را می‌توان سبب شناخته شدن آن به عنوان بهترین مدل گوشی اپل دانست. از جمله این مشخصه‌ها باید به دوربین دوگانه 12 مگاپیکسل، باتری 2815 میلی‌آمپر ساعت، پردازنده 6 هسته‌ای و رام 4 گیگابایت دانست.
•    iPhone 12 Mini: مدل دیگر از همین سری که در حدود 100 دلار ارزان‌تر است، گوشی iPhone Mini 12 اپل نام دارد که از مشخصات آن باید به باتری 2227 میلی‌آمپر ساعتی، رام 4 و حافظه 64/128/256 گیگابایت، پردازنده شش هسته‌ای، دوربین عقب و سلفی دوگانه 12 مگاپیکسل و صفحه نمایش 5.4 اینچ با تراکم پیکسلی 476 ppi اشاره نمود.
•    iPhone 11: اگر از مدل‌های پرو و پرومکس سری 12 بگذریم، نوبت به آیفون‌های سری 11 ام می‌رسد که می‌توان مدل iPhone 11 را به عنوان یکی دیگر از مدل‌های خوب این سری دانست. به طور کلی، هرچقدر مدلی که از برند اپل انتخاب می‌کنید، جدیدتر باشد، آن گوشی ویژگی‌های بهتر، قیمت بالاتر و کیفیت بهتری خواهد داشت. از جمله ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پردازنده 6 هسته‌ای، رام 4 گیگابایتی با حافظه 64/128/256 گیگ، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسل، باتری 3110 میلی‌آمپر ساعتی و همچنین صفحه نمایش 6.1 اینچ با تراکم پیکسلی 326 ppi اشاره نمود.
 

بهترین مدل‌های برند سامسونگ

بهترین مدل‌ها در برند سامسونگ که قیمت بالایی نیز دارد، مدل Samsung Galaxy S21 Ultra است. با این حال شما می‌توانید مدل‌های دیگری را نیز در این برند بیابید که عبارت‌اند از:
•    Samsung S21 Ultra: همان‌طور که گفتیم، S21 اولترا که به عنوان پرچم‌دار این برند در سال میلادی کنونی ارائه شده است، عنوان بهترین مدل‌ برند سامسونگ برای خرید گوشی را به خود اختصاص می‌دهد. در مورد ویژگی‌های این گوشی می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 888، دوربین 108 10 10 12، رام 12 و 16 گیگ با حافظه 128/256/512 گیگابایت اشاره نمود.
•    Samsung Note 20 Ultra: یکی دیگر از بهترین گوشی‌های سامسونگ، سری نوت آن است که بهترین مدل آن را می‌توان گلکسی نوت 20 اولترا دانست. این گوشی با داشتن مشخصه‌های قدرتمند و همچنین یک pen بسیار کاربردی که می‌تواند برای هنرمندان و محصلان و طراحان جذاب باشد، با قیمتی در حدود 1000 دلار به بازار عرضه شده است.
•    Samsung Galaxy S21: مدل بعدی از بهترین‌ گوشی‌های برند سامسونگ را می‌توان گوشی سامسونگ گلکسی اس 21 دانست که برای خرید گوشی در این مدل، در حدود 700 دلار هزینه کنید. از جمله مشخصه‌های مهم این مدل می‌توان به تراشه اسنپدراگون مدل 888، دوربین 12 12 اولتراواید 64 مگاپیکسل، رام 8 و حافظه 128/256 گیگابایت اشاره نمود.

جمع‌بندی و خرید گوشی

در یک جمع بندی کلی راجع به خرید گوشی باید گفت، امروزه با گذشت بیش از یک دهه از ارائه تلفن‌های همراه هوشمند، بهترین گوشی‌های موبایل در چهار برند بزرگ اپل، سامسونگ، هواوی و شیائومی ارائه می‌گردد. بنابراین اگر به عنوان مثال قصد خرید گوشی‌های سامسونگ و یا گوشی‌های شیائومی را دارید، بهتر است ابتدا بودجه‌ای را برای خرید گوشی در نظر گرفته و سپس به دنبال بهترین مدل‌ها در یک بازه قیمتی نزدیک به بودجه خود باشید.
همچنین در انتخاب تلفن‌های همراه، توجه به نظرات کاربرانی که آن مدل را تهیه کرده‌اند، توجه به مشخصات فنی و همچنین فروشگاهی که آن محصول را به صورت رسمی وارد کرده و ارائه می‌کند، می‌تواند در یک خرید صحیح مهم باشد.
شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت "موبایل کمک"، از مشاورین و پشتیبان‌های این مجموعه برای مشاوره و راهنمایی در خرید گوشی هوشمند کمک بگیرید. موبایل کمک، یکی از جامع‌ترین و مجرب‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه موبایل است که می‌توانید علاوه بر خرید تلفن همراه هوشمند از فروشگاه مجازی آن، از خدمات تعمیرات گوشی و تأمین قطعات و لوازم جانبی موبایل نیز استفاده نمایید.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا