شکوفایی ایده های برتر فناوری های نرم، در یک جشنواره تابستانه

به گزارش سیناپرس، همزمان با سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی «جشنواره ایده های برتر فناوری های نرم و صنایع خلاق فرهنگی» به همت پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی برگزار می شود.

گفتنی است، پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی ،نخستین مجموعه علمی و فناوری است که با هدف تجاری سازی فرهنگ، هنر و صنایع فرهنگی در تلاش است تا تحول عظیم در اقتصاد و فرهنگ کشور با بهره گیری از ظرفیت های موجود در داخل کشور ایجاد کند.

 از این رو «جشنواره ایده های برتر فناوری های نرم و صنایع خلاق فرهنگی» یکی از رویدادهای این مجموعه است که در راستای کشف استعدادها و ایده های خلاقانه با محوریت فناوری های اجتماعی، فناوری های رسانه ای، فناوری های هنری،  فناوری آموزش، میراث فرهنگی، گردشگری، موسیقی، صنایع دستی، صنایع دیداری – شنیداری، فناوری اطلاعات، هنرهای تجسمی، اسباب بازی و سرگرمی، طراحی صنعتی، گرافیک، نشر و چاپ، معماری، هنرهای نمایشی، نقاشی، عکاسی، مد و پوشاک، رسانه، بازی های رومیزی، تبلیغات و بازاریابی برگزار می شود.  تا 8مردادماه 1400 ، به شماره تماس 09024343845  از طریق واتساپ ارسال کنند.

همچنین ایده های برگزیده از حمایت مجموعه پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی در مشاوره، استقرار و سرمایه گذاری برای تولید بهره مند خواهند شد.
اعلام نتایج داوری، 16مرداد ماه سال جاری است و آیین اختتامیه این جشنواره 19 مرداد ماه1400 برگزار می شود.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا