هزینه های دریافتی اپل و گوگل از تولیدکنندگان محتوا مشخص شد

کمتر از دو ساعت پس از برگزاری کنفرانس جهانی توسعه دهندگان اپل، مارک زاکربرگ، مدیر ارشد اجرایی فیس بوک اعلام کرد به زودی رابط جدیدی برای توسعه دهندگان فراهم می‌کند که به آنها نشان می‌دهد هزینه‌های مختلف تا چه حد روی درآمد آنها در اپ استورها تأثیر می‌گذارد.

این در حالی است که اپ استور اپل به دلیل هزینه‌هایی که از توسعه دهندگان اپ دریافت می‌کند، با انتقادات زیادی روبرو است.

رابط ادعایی فیس بوک هزینه‌ها و مالیات‌هایی که از یک توسعه دهنده دریافت می‌شود را به طور کامل نشان می‌دهد.

البته زاکربرگ به طور واضح اعلام نکرد این رابط جدید چه زمانی ارائه می‌شود و فقط اعلام کرد اطلاعات بیشتر به زودی اعلام می‌شود.

همچنین زاکربرگ اعلام کرد تا سال ۲۰۲۳ میلادی سهمی از درآمد حاصل از مراسم‌های آنلاین پولی، اشتراک هواداران و بج ها را نخواهد گرفت. این در حالی است که او قبلاً اعلام کرده بود حداقل تا پایان ۲۰۲۱ میلادی از تولید کنندگان محتوا هزینه‌ای دریافت نمی‌کند.

فیس بوک تصمیم دارد به تدریج فرایند اشتراک گذاری درآمد را ارائه کند. البته زاکربرگ ادعا می‌کند سهمی که از تولید کنندگان محتوا دریافت می‌کند ۳۰ درصد کمتر از اپل و بقیه شرکت‌ها است.

منبع:مهر

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا