مدرسه تابستانه هوش مصنوعی برگزار می‎‌شود

یکی از شرکت‌های دانش ‎بنیان "مدرسه تابستانه هوش مصنوعی" را در ماه‌‎های تیر، مرداد و شهریورماه برگزار می‎‌کند و متقاضیان تا ۱۰ خردادماه مهلت دارند در این دوره ثبت ‎نام کنند.

«مدرسه تابستانه هوش مصنوعی» با حمایت معنوی ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال هوشمندسازی، مرکز اقتصاد دیجیتال، دانشکده کامپیوتر دانشگاه علم و صنعت، پارک فناوری پردیس و رویداد اینوتکس و به صورت رایگان برگزار می‌‍‎شود.

دکتر محمد حاجی‌زاده، مدیر مرکز تحقیقات هوش مصنوعی این شرکت با بیان اینکه دوره تابستانه در قالب ۱۰۰ ساعت آموزشی و ۱۳ هفته برگزار می‌‎شود که ظرفیت پذیرش این دوره ۱۰۰ نفر تعیین شده است، گفت: افرادی که برای شرکت در این دوره انتخاب می‌‎شوند پس از گذراندن دوره، گواهینامه دریافت خواهند کرد و برای فعالیت به مرکز هوش مصنوعی این شرکت دانش ‎بنیان معرفی می‌‎شوند.

حاجی‌زاده تأکید کرد: با توجه به اینکه آموزش رایگان از مسئولیت‎‌های اجتماعی مرکز هوش مصنوعی این شرکت به شمار می‌‎رود، بنابراین دوره تابستانه هوش مصنوعی در لایو اینستاگرام این مرکز نیز ارائه می‌‎شود تا تمامی افراد بتوانند از این محتوای آموزشی استفاده کنند.

مدیر مرکز تحقیقات هوش مصنوعی این شرکت خاطرنشان کرد: متقاضیان برای شرکت در دوره تابستانه کالج هوش مصنوعی می‎‌توانند رزومه خود را تا ۱۰ خردادماه ارسال کنند تا پس از بررسی رزومه‎‌ها، شرکت کنندگان نهایی انتخاب شوند.

وی، پایتون مقدماتی و یادگیری عمیق، تشخیص اشیاء در تصویر با الگوریتم‌های یادگیری عمیق، تشخیص و بازشناسی چهره در تصویر، معماری‌های معروف برای دسته‌بندی تصاویر، طراحی یادگیری ماشین برای محصول، بهینه سازی مدل‌های یادگیری عمیق، یادگیری عمیق در پایتروچ، تشخیص آنومالی در تصویر و ویدئو و مبانی پردازش گفتار را از محورهای برگزاری این دوره عنوان کرد.

حاجی زاده ادامه داد: بازشناسی گفتار، آنالیز و پیش‌بینی سری زمانی، یادگیری تقویتی، مبانی پردازش زبان طبیعی، پردازش زبان طبیعی یادگیری عمیق، خلاصه‌سازی متن، مقاوم‌سازی شبکه‌های عصبی عمیق، یادگیری ماشین در گراف، سیستم‌های پیشنهاد دهنده، شبکه‌های تخاصمی و مباحث پیشرفته در یادگیری عمیق از دیگر محورهای برگزاری این دوره است.

وی فعالیت کالج هوش مصنوعی این شرکت را از سال ۹۶ دانست و خاطر نشان کرد: با توجه به فعالیت‌های گسترده و روزافزون مرکز هوش مصنوعی شرکت، ارائۀ آموزش‎های تخصصی هوش مصنوعی و جذب دانش‌آموختگان این حوزه مورد توجه جدی این مرکز بوده است تا با ایجاد زمینه‌های متنوع کاری، از خروج متخصصان توانمند هوش مصنوعی کشور جلوگیری شود.

منبع:ایسنا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا