وبینار نقدی بر سند راهبردی توسعه گردشگری ایران برگزار می شود

توجه به ظرفیت ها و تصمیمات هوشمندانه در دو سطح حاکمیتی و مردمی می تواند بسترهای بهره برداری پایدار از این صنعت ارزش آفرین و فرهنگی را فراهم سازد. سند راهبردی توسعه گردشگری، یکی از مهمترین اسناد بالادستی است که مسیر حرکت بلندمدت و اقدامات هدفمند جریان ساز را مشخص می کند.

این سند که به استناد بند )الف) ماده (۱۰۰) قانون برنامه پنجساله ششم توسعه، به عنوان یکی از تکالیف دولت در شهریورماه 1399 توسط معاون اول محترم رییس جمهوری ابلاغ شد، حاوی مطالبی است که برررسی آن می تواند چگونگی رویکرد سیاستگذاران به صنعت گردشگری کشور را تبیین کند.

هسته علمی جهانگردی فرهنگی دانشگاه امام صادق (ع) قصد دارد تا در تاریخ دوشنبه 4 اسفند ماه 1399 ساعت 10، وبیناری با عنوان نقدی بر سند راهبردی توسعه گردشگری ایران، جهت گیری و محتوای این سند را مورد نقد و بررسی قرار دهد.

در این جلسه آنلاین علیرضا رحیمی (مدیر کل برنامه ریزی و حمایت از گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی)، شهاب طلایی (عضو هات علمی دانشگاه امام صادق (ع)) و سعید شفیعا (دبیر نشست و عضو هسته علمی جهانگردی فرهنگی دانشگاه امام صادق (ع)) حضور خواهند داشت.

این وبینار دوشنبه 4 اسفند ماه 1399 ساعت 10 برگزار میگردد.

 حضور در این نشست آنلاین برای همگان آزاد  و زاز طریق این لینک امکان پذیر است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا