شارژر بی سیم با قابلیت شارژ همزمان دو دستگاه

به گزارش سیناپرس به نقل از thegadgetflow، در سال های اخیر، با به روز شدن فناوری های به کار رفته در گوشی های هوشمند، وسایل جانبی آنها هم به همان نسبت به روز شده اند و دیگر در مدل های جدید گوشی خبری از سیم های شارژ بلند و دست و پاگیر نیست که گهگاه هم دچار قطعی شود و نتوان از آنها استفاده کرد.

چند سالی است که شارژرهای بی سیم جای کابل های شارژ قدیمی را گرفته اند و در ابعاد جمع و جور به راحتی و بدون اشغال جای زیاد، به طور مؤثری می توانند گوشی های هوشمند را شارژ کنند.

شارژر بی سیم Satechi برای اولین بار برای گوش هوشمند مدل آیفون 12 مورد استفاده قرار گرفته و قادر است آن را تا 5/7 وات یا AirPods Pro را تا 5 وان شارژ کند. این شارژر طراحی منجصر به فردی دارد و از اتصال مغناطیسی یا آهنربایی در آن استفاده شده و دیگر نیازی به وجود پورت شارژ در گوشی و قرار دادن گوشی در جایی برای شارژ شدن نیاز ندارد.

این شارژر با توجه به آهنربایی که در آن به کار رفته، به راحتی و با ایمنی بالایی، گوشی را روی خود نگه می دارد و زمانی که شارژ گوشی کم شده و نیاز به شارژ پیدا کند با قرار دادن گوشی روی شارژر می توانید آن را شارژ کنید.

به گزارش سیناپرس، همچنین، این پایه شارژ بی سیم دو کاره، پایه ای قابل تنظیم دارد به طوری که به راحتی می توانید هنگام شارژ هم از گوشی استفاده کنید و پایه شارژر را در زاویه ای ثابت نگه دارید و حتی هنگام شارژ گوشی با آن فیلم تماشا کنید.

علاوه بر این، این شارژر بی سیم مجهز به نشانگری LED است که اتمام شارژ گوشی را به کاربر اطلاع می دهد. پد ضد لغزش در قسمت پایه شارژر، کویش را محکم نگه می دارد بنابراین حین شارژ شدن یا استفاده از آن، حرکتی نخواهد داشت.

مترجم:ندا جوادهراتی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا