پانزدهمین نشست مجازی سراسری وضعیت طرح جهش تجارت فناوری فن‌بازارها

 شبکه فن بازار جمهوری اسلامی ایران به منظور تسهیل تجارت فناوری اقدام به برگزاری نشست فن‌بازارهای منطقه‌ای و تخصصی با حضور کارگزاران و نمایندگان فن‌بازارهای سراسر کشور کرده است.  

 نمایندگانی از پارک فناوری پردیس، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، وزارت عتف، تعدادی از فعالان نوآوری و فناوری کشور و نمایندگان فن‌بازارهای منطقه‌ای و تخصصی  از دیگر مدعوین این نشست که در پارک فناوری پردیس برگزار می شوند، هستند.

در این رویداد قرار است در خصوص  و تجربیات حاصل از اقدامات انجام شده در راستای توسعه و رونق بازار فناوری بحث و تبادل نظر شود،  بخش عمده‌ای از این نشست به اقدامات فن‌بازارهای منطقه‌ای و تخصصی و بیان تجربیات کسب شده اختصاص دارد.

معرفی مدیران و کارگزاران جدید شبکه فن‌بازار معاونت علمی، بیان تجربیات موفق سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش‌روی مرکز شتابدهی از دیگر موضوعات مطرح در این نشست است.

تاکنون ۲۳ فن بازار منطقه‌ای در ۲۳ استان کشور و نیز ۳ فن‌بازار تخصصی ایجاد شده است و نشست‌های سراسری فن‌بازارها به‌صورت دوره‌ای و در راستای همکاری و هم‌افزایی بین این فن‌بازارها و کارگزاران تجارت فناوری برگزار می‌شود.

فن بازار به معنای بازار فناوری، یعنی محلی برای مبادلات تکنولوژی است، در بازار فناوری نیز فن‌بازارها نقش واسطه‌ای برای رساندن اطلاعات تکنولوژی به «عرضه‌کنندگان»، «متقاضیان»، «کارآفرینان» و «سرمایه‌گذاران» را دارد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا