کار خبرنگاران با شیوع کرونا سخت تر شده است

به گزارش سیناپرس، متن پیام دکتر حمیدرضا طیبی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفدهم مرداد ماه، روزی که برای یادآوری ایثار خبرنگاران و توجه‌دادن جامعه به تلاش‌ های حیاتی و بدون توقف آن‌ها تعیین شده را گرامی می دارم و به همه آنان، این مناسبت و پیوند زیبای آگاهی و مردم را تبریک می‌گویم.

در این ایام و به دلیل شیوع ویروس کرونا، کار سختِ خبرنگاران دشوارتر از پیش شده و شرایط به وجود آمده، این عزیزان را در معرض خطر قرار داده است‌؛ با این وجود، آن‌چه‌ که در جامعه شاهدیم گواه بر این واقعیت است که خبرنگاران در شرایط بحران، مردم را تنها نمی‌گذارند.

نمونه‌های بزرگ و ارزشمندی از این تلاش مقدس در ذهن همه‌ ما ثبت و ضبط گردیده که نیاز به یادآوری ندارد؛ اما آن‌چه که این‌جا به مرور آن علاقه‌مندم و ضروری است تا از این طریق، مراتب حق‌شناسی خود را نسبت به خبرنگاران عزیز در رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها به‌ویژه همکارانم در خبرگزاری‌های ایسنا، ایکنا، سیناپرس، هفته‌نامه بازارکار و فعالان حوزه خبری روابط عمومی‌های واحدهای سازمانی جهاددانشگاهی ابراز نمایم، احساس مسوولیت، همکاری و هم‌افزایی این رسانه‌ها نسبت به موضوع چهل سالگی این نهاد انقلابی است.

این اقدام مهم رسانه‌ای در ایام منتهی به 16 مرداد یعنی چهلمین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی به اوج خود رسید و بسیار امید بخش بود.

از خداوند متعال، توفیق بیشتر عزیزان و ثبات قدم در این راه مقدس و پیروزی بر دشمنان انقلاب در جنگ نابرابر تحریف را مسألت می‌نمایم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. تبریک به تمام خبرنگاران زحمت کش .
    واقعا تو این بحران کرونا کار این عزیزان سخت تر شد.واین عزیزان مظلوم ترین قشری هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا