قیمت کوئیک آر پلاس مشخص شد

مجید باقری خوزانی، قائم مقام مدیرعامل سایپا از واگذاری هزار دستگاه کوئیک آر پلاس در اولین مرحله واگذاری به خریدارانی که پیش از این برای دریافت خودروی کوئیک ثبت‌نام کرده بودند خبر داد.

او در مراسم رونمایی از خودروی جدید پارس‌خودرو گفت: قطعا قیمت کوئیک آر پلاس زیر یکصد میلیون تومان است و سری نخست این تولیدات به ثبت نام کنندگان کوئیک واگذار خواهد شد. خودروی کوئیک به مدت ۱۰ سال فقط در شرکت پارس خودرو تولید خواهد شد.

قائم مقام مدیر عامل سایپا در فروش و خدمات پس از فروش، همچنین در مورد واگذاری خودرو‌ها به قیمت بازار آزاد در عاملیت‌های مجاز خودروسازی سایپا نیز گفت: قطعا چنین موردی تخلف است و در صورت مشاهده برخورد جدی می‌شود چراکه همه نمایندگی‌های سایپا که به عنوان یک شبکه مویرگی در سراسر کشور فعالیت می‌کنند وظیفه دارند محصولات سایپا را بر اساس قیمت مصوب کارخانه و بدون تغییر قیمت به مشتریان بفروشند.

تولید روزانه ۱۰۰ دستگا کوئیک آر پلاس

شهریار طهماسبی معاون مهندسی پارس خودرو نیز در نشست خبری این مراسم گفت: هم اکنون روزانه ۲۰ دستگاه کوئیک آر پلاس تولید می‌شود که از ابتدای ماه آینده به ۴۰ دستگاه افزایش می‌یابد و در صورت تقاضا و کشش بازار، تا یکصد دستگاه در روز، قابل تولید است. بعد از تولید انبوه کوئیک آر و عرضه آن به بازار، متقاضیان خواستار افزایش آپشن‌های مختلفی روی این خودرو شدند که در نهایت، آبان سال قبل این خودرو تعریف و طراحی شد و نخستین نمونه آن، بهمن سال قبل به تولید رسید.

خودروی کوئیک آر پلاس، نمونه بهینه سازی شده کوئیک تولید سایپا است و از امکاناتی نظیر کیسه هوای جلوی راننده و سرنشین، سنسور دنده عقب، هشدار دهنده بسته نبودن کمربند ایمنی، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، بازکننده درب صندوق عقب با ریموت کنترل، رینگ آلومینیومی دو رنگ، فرمان D-Type چرمی مجهز به کلید‌های کنترل صوتی، مالتی مدیا مجهز به دوربین دید عقب، سیستم ترمز ABS EBD BAS و استاندارد آلایندگی یورو ۵ برخوردار است.

مصرف سوخت این خودرو در هر یکصد کیلومتر ۷.۱۴ لیتر و حداکثر سرعت آن ۱۷۰ کیلومتر است و از موتور ۱۵۰۳ سی سی ۴ سیلندر ۸ سوپاپ برخوردار است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا