۱۶۰/۰۰۰ حساب کاربری نینتندو هک شد

به همین خاطر، نینتندو به همه توصیه کرد که برای امنیت بیشتر، از تایید دو مرحله‌ای برای حساب‌های خود استفاده کنند. حال با افزایش گزارش‌های منتشر شده، نینتندو به تازگی یه بیانیه‌ی رسمی صادر کرده است.

این شرکت ژاپنی امروز در وب‌سایت رسمی خود اعلام کرد که تقریباً ۱۶۰/۰۰۰ حساب از که نینتندو نتورک آی‌دی (Nintendo Network ID) برای ورود استفاده می‌کنند، احتمالاً تحت تاثیر فعالیت هکر‌ها قرار گرفته‌اند. این‌طور که به نظر می‌رسد، هکر‌ها از اوایل ماه آوریل شروع به ورود غیرمجاز به حساب‌های کاربران کرد‌ه‌اند.

یکی از کاربران توییتر اخیراً بیانیه‌ی منتشر شده برروی وب‌سایت ژاپنی نینتندو را ترجمه کرده است:نینتندو کو لیمیتد (Nintendo Co. Ltd) تائید کرد که تقریباً ۱۶۰/۰۰۰ نینتندو نتورک آی‌دی و حساب کاربری به طور غیرمجاز مورد دسترسی قرار گرفته‌اند.

نینتندو می‌گوید که امکان ورود از طریق نینتندو نتورک آی‌دی را غیر فعال کرده است و قصد دارد رمز‌های جدیدی را برای افرادی که به طور مستقیم تحت تاثیر فعالیت‌های هکران قرار گرفته‌ و از این روش برای ورود به حساب خود استفاده کرده‌اند، ارسال کند. نینتندو به زودی این موارد را از طریق ایمیل به کاربران اطلاع خواهد داد.

همچنین نینتندو هشدار داد که در صورت اتصال حساب‌های کاربری به نینتندو نتورک آی‌دی، احتمال دارد اطلاعاتی از جمله نام مستعار بازی‌باز، تاریخ تولد، کشور/منطقه یا آدرس ایمیل توسط اشخاص ناشناس دیده شده باشند. البته حتماً باید اشاره کنیم که اطلاعات مربوط به کارت اعتباری کاربران همچنان محفوظ است.

پس اگر تاکنون تایید دو مرحله‌ای را برای حساب خود فعال نکرده‌اید، به شدت پیشنهاد می‌کنم همین حالا با مراجعه به وب‌سایت حساب‌ نینتندو این کار را انجام دهید.

منبع:گیمفا

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا