گزارش ویدیویی از استفاده از فناوری اطلاعات در تجهیزات نظامی

برای شلیک راه دور به کمک ابزارهای پرنده ابتدا لازم است که سیستم ویژه ای در ماشین یاد شده نصب شود که موجب می شود تا بتوان کنترل سلاح را به صورت راه دور و از طریق شبکه های امن در اختیار گرفت که در این نمونه شما سلاح MV-22 را مشاهده می کنید.

دومین بخش عملکرد این ساختار به راهبر آن باز می گردد که بر روی زمین و با کمک تبلت ویژه ای که برای این کار ساخته شده است می تواند به کنترل کاملی بر روی زمان شلیک و نجوه انجام عملیات داشته باشد.

در ادامه نیز می توانید لایه کاربری ویژه مورد استفاده در این سیستم یا همان MV-22 را مشاهده کنید که بر اساس موقعیت جغرافیایی امکان شلیک های دقیق را فراهم می سازد. پس از رسیدن به نزدیکی محل مورد نشر نیز می توان با کمک تصاویر زنده، عملیات هدف گیری و شلیک را انجام داد که میزان دقت این کار بسیار بالا است.

پس از تعیین هدف، موشک MV-22 از کیلومترها دورتر به سوی هدف شلیک شده و با توجه به دقت تخمین زده شده توسط پهباد یا هلیکوپتر، به هدف برخورد خواهد کرد.  شایان ذکر است که کشور ما نیز در رده استفاده از فناوری اطلاعات برای پیاده سازی فناوری های نظامی در منطقه بسیار نیرومند محسوب می گردد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا