آیفون X پلاس به رم 4 گیگابایتی مجهز خواهد شد

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،بر اساس شایعات امسال اپل از سه گوشی آیفون رونمایی می کند که یکی از آن ها نسبت به دو آیفون دیگر قیمت پایین تری خواهد داشت. این نسخه ارزان قیمت دارای نمایشگر 6.1 اینچی با فناوری LCD خواهد بود و از فناوری تاچ سه بعدی بهره نمی برد (اپل فناوری تاچ سه بعدی را به آیفون 6.1 اینچی خود اضافه نمی کند).

دو نسخه دیگر آیفون به نمایشگر OLED مجهز می شوند. یکی از آن ها با نمایشگر 6.5 اینچی با نام آیفون X پلاس و نمونه دیگر نیز جایگزین آیفون X با نمایشگر 5.8 اینچی موجود در بازار خواهد شد (اپل 3 ماه آخر سال میلادی گذشته 29 میلیون آیفون 10 فروخت). 

بر اساس گزارشات اخیر، به نظر می رسد که آیفون های جدید تنها دارای نمایشگر بزرگتر نخواهند بود بلکه برخی از مشخصات فنی آن ها نیز پیشرفت می کند. مینگ چی کو برخلاف پیش بینی های قبلی به این موضوع اشاره دارد که آیفون های جدید با 4 گیگابایت رم معرفی و روانه بازار می شوند. 

آیفون X پلاس

یکی از مشکلات آیفون X، عدم توانایی آن در مبارزه با برخی محصولات اندرویدی در بحث مولتی تسکینگ است. همانطور که می دانید آیفون X موجود در بازار از 3 گیگابایت رم بهره می برد. کو معتقد است که آیفون X پلاس به باتری 3300 یا 3400 میلی آمپری مجهز می شود (اپل امسال از آیفون 6.5 اینچی رونمایی می کند).

در گذشته گزارشاتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه آیفون های سال 2018 به یک سلول باتری L شکل مجهز می شوند، با این حال مینگ چی کو اعتقاد دیگری دارد. کو ادعا می کند که گوشی های هوشمند آینده اپل همانند آیفون X از دو باتری بهره می برند که در کنار هم طراحی L شکل خواهند داشت (احتمال افزایش ظرفیت باتری نسخه 2018 آیفون X). 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا