درخشش قابل‌انتظار تسلا مدل 3

خودروی تسلا مدل 3 بالاخره به عرضه عمومی رسیده  است و به همین دلیل نیز نگاهی به وضعیت این خودرو، درخواست بسیاری از دوستداران خودرو است. نخستین موردی که در این زمینه به چشم می‌خورد، وضعیت ویژه بدنه مدل 3 است. وقتی مدل اس به بازار آمد، پنل‌های هر  مدل آن فواصل و شکاف‌هایی متفاوت با پنل مدل‌های دیگر داشت. این امر اعتراض کاربران را به همراه داشت ولی به‌تدریج و با تولید مدل‌های بیشتر،این موضوع نیز حل شد. حال مدل 3 از ابتدا بدون هیچ‌گونه نقصی در این زمینه به بازار عرضه می‌شود.

همچنین منتقدین تجربه رانندگی این محصول را بسیار عالی دانسته‌اند. این مدل که وزنی به‌مراتب کمتر از مدل اس دارد، شتابی بسیار مناسب و رانندگی بسیار پایدار و نرمی را دارد که بسیاری از کاربران را عاشق رانندگی با این محصول می‌کند. نوع بنده و مواد به‌کاررفته در داخل این محصول نیز بسیار باکیفیت بوده و موجب می‌شود تا  بتواند به‌خوبی تجربه‌ای راحت از رانندگی را با این خودرو کسب کرد.

ازنظر فناوری نیز این مدل به‌تمامی فناوری‌های مدل‌های اکس و اس تسلا مجهز است ولی پنل نمایشگر آن اندکی از مدل‌های یاد شده کوچک‌تر است. تمامی مواردی که فناوری‌های محبوب دو مدل یاد شده بودند، بر روی مدل 3 نیز وجود دارند و به همین دلیل  نیز باید این محصول را ازنظر فناوری در سطحی بالا ارزیابی کرد.

ازنظر مشکلات نیز این محصول را نباید عاری دانست.مدل 3 تسلا یک مشکل کوچک در سیستم صوتی دارد که موجب می‌شود تا پس از قطع کردن تماس‌های بلوتوثی، تا مدتی صدای خش‌خش را در بلندگوها شنید. همچنین گزارش‌هایی درباره عدم کارکرد مناسب مدل 3 برای سفرهای طولانی به گوش می‌رسد که تسلا در حال بررسی این اطلاعات است.

منبع: electrek

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا