نگاهی به اسپیکر شگفت انگیز TS 2350

تسکو کمپانی ایرانی است که با اسم تجاری  توسان سیستم در سال 1381 تاسیس شد این کمپانی که در ابتدا با وارادات محصولات جانبی کامپیوتر کار خود را آغاز نموده بود، در سال های اخیر دست بکار جسورانه در عرصۀ صنعت IT زد، این کمپانی با تاسیس کارخانه ای در داخل کشور اقدام به تولید و تامین لوازم جانبی کامپیوتر و گجتهای الکترونیکی نمود و توانست با در پیش گرفتن روش های اصولی فروش و بازار یابی در کنار تولیدات بهینه شده برای مردم ایران سهمی قابل توجه از بازار محصولات جانبی و گجت های الکترونیکی را به خود اختصاص دهد.

امروز ما با بررسی یکی از محصولات این کمپانی در خدمت شما کاربران گرامی خواهیم بود. محصولی که به بررسی آن خواهیم پرداخت یک گجت چند منظور است که بر روی آن عبارت اسپیکر قابل حمل از سوی شرکت سازنده نقش بسته است. TS2350 اسپیکر قابل حمل کمپانی تسکو می باشد که از چندین ویژگی منحصربفرد بهره می برد با ما همراه باشید تا به بررسی بیشتر این اسپیکر بپردازیم.

این اسپیکر از ابعاد 190x125x90 ميلي‌متر بهره می برد و شما را در امر گوش دادن به موسیقی یاری خواهد نمود، کاربران این اسپیکر می توانند از 2 روش به موسیقی دلخواه خود گوش کنند. اولین روش استفاده از بلوتوث می باشد که لازم بذکر است این دستگاه از بلوتوث نسخۀ 4.1 جهت برقراری ارتباط با موبایل و یا هر دستگاه میزبانی استفاده می نماید استفاده از نسخۀ 4.1 بلوتوث به این دستگاه امکان برقراری اتصال تا برد 10 متر را  افزوده است، در روش بعدی کاربران می توانند با یک عدد کابل AUX تعبیه شده در متعلقات این اسپیکر، اسپیکر خود را به هر دستگاه پخش کننده موسیقی متصل نمایند. منبع تغذیه این اسپیکر از طریق یک آداپتور 12 ولتی است که وظیفۀ تامین انرژی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده دارد. وظیفۀ پخش صدا را نیز 2 اسپیکر با توان واقعی 5 وات بر عهده دارند که در مجموع می توانیم شاهد خروجی صدایی با توان 10 وات باشیم، همچنین وضوح صدا این اسپیکر به رقم 85dB می رسد. از دیگر امکانات از اسپیکر می توان به وجود دماسنج ، ساعت، رادیو و همچنین برقراری و پخش تماس های تلفنی اشاره کرد.

اما قابلیت ها و ویژگی های عنوان شده تنها بخشی از وظایفی بود که این دستگاه به عنوان یک اسپیکر قابل حمل در خود جای داد است یکی دیگر از قابلیت های این دستگاه که آنرا تبدیل به دستگاهی ارزنده و ویژه می کند ایفای نقش یک شارژر بی سیم در کنار یک اسپیکر قابل حمل است. این دستگاه در بخش فوقانی خود دارای یک صفحۀ مغناطسی است که به این دستگاه اجازه شارژ بدون سیم را می دهد. برای استفاده از این قابلیت باید موبایل شما مجهز به قابلیت NFC باشد و از شارژ بدون سیم پشتیبانی کند، اما اگر موبایل شما از این قابلیت پشتیبانی نمی کند این دستگاه با تعبیه 3 عدد  پورت USB به شما امکان می دهد که از طریق این درگاه تلفن همراه خود را شارژ نمایید. در متعلقات این دستگاه همان طور که اشاره کردیم یک عدد کابل AUX بهمراه کابل اتصال تلفن های هوشمند اندروید و Iphone وجود دارد که به کاربران امکان اتصال چندین موبایل و شارژ آنها را می دهد.

شاید بتوان تنها کمبود این دستگاه را نبود باتری و بی نیازی از برق شهری عنوان نمود، ولی با توجه به توانایی های این دستگاه بخصوص در بخش شارژ بدون سیم می توان از آن به عنوان دستگاهی ارزنده و قابل استفاده برای تمامی کاربران نامبرد. کمپانی تسکو با تولید محصولات جانبی از این قبیل خواهد توانست در آینده ای نچندان دور حتی با برندهای معتبر اروپایی و امریکایی نیز به رقابت بپردازد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا