Mate 10 از آیفون ۸ سریع‌تر است!

به گزارش سیناپرس به نقل از کلیک،شرکت اپل ۱۲ سپتامبر بالاخره بعد از مدت‌ها انتظار آیفون ۸ و آیفون ۷ اس را رونمایی می کند. اپل از آخرین نسل پردازنده خود یعنی پردازنده ۱۰ نانومتری در آیفون ۸ و آیفون ۷ اس استفاده خواهد کرد. تکنولوژی که اپل در ساخت پردازنده نسل ۱۰ خود بکار می‌برد، در حال حاضر در دست بسیاری از تولیدکنندگان اندروید است؛ شاید همین امر باعث شده که هواوی در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ ادعای بزرگی کند.

«ریچارد یو» مدیرعامل هواوی در این رویداد اعلام کرد: «ما در مقایسه با رقبای خود، سامسونگ و اپل برتری‌هایی داریم، کاربران می‌توانند به عملکرد بسیار قوی و سریع، عمر باتری طولانی و طراحی زیبا در هواوی میت ۱۰ امیدوار باشند».

به گزارش رویترز، هواوی در تاریخ ۱۶ اکتبر میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو را رونمایی می‌کند. پردازنده پرچم‌داران هواوی همانند آیفون ۸، ۱۰ نانومتری خواهد بود و گوشی‌های جدید این کمپانی چینی با پردازنده کایرین ۹۷۰ قدرت‌نمایی می کنند.

تراشه جدید استفاده‌ شده در Mate 10 عملکرد تلفن همراه را تا ۵۰ درصد بهبود می‌بخشد. این پردازنده، اولین پردازنده نسل NPU هواوی است، به طوری که محاسبات دقیق، پردازش سیگنال‌های دیجیتال و پردازش گرافیکی سریعتر به گوشی هوشمند جدید این کمپانی اضافه شده است.

از این رو Mate 10 می تواند رقیب سرسختی برای آیفون ۸ محسوب شود. اما باید تا عرضه این دو گوشی به بازار ماند و میزان رضایت کاربران را سنجید.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا