جایزه ملی تحول دیجیتال در دانشگاه تهران اعطا می‌شود

به گزارش سیناپرس به نقل از دانشگاه تهران، مهدی شامی زنجانی دبیر جایزه ملی تحول دیجیتال گفت: این جایزه در محورهای تخصصی زبدگی دیجیتال، نوآوری دیجیتال و رهبران دیجیتال برگزار می شود.

وی اظهار داشت: در حوزه زبدگی دیجیتال، بلوغ دیجیتال سازمان شرکت ‌ کننده در جایزه، ارزیابی خواهد شد. زبدگی دیجیتال، میزان مطلوبی از بلوغ دیجیتال است که در آن، سازمان با محوریت فناوری‌های نوین اطلاعاتی، به سطح قابل توجهی از عملکرد، بهره ‌ وری، تجربه جذاب مشتری و در نهایت سودآوری دست یافته است.

دبیر جایزه ملی تحول دیجیتال اظهار داشت: در بخش نوآوری دیجیتال، ابتکار و پروژه دیجیتال کاندیدا شده از سوی سازمان شرکت کننده در جایزه، از منظر نوآوری ارزیابی خواهد شد و نوآوری کاندیدا شده باید تجاری‌سازی شده باشد.

شامی زنجانی خاطرنشان کرد: در حوزه رهبران دیجیتال، مدیر ارشد دیجیتال کاندیدا شده از سوی سازمان شرکت کننده در جایزه، ارزیابی خواهد شد. مدیر کاندیدا شده باید نقش برجسته ‌ ای در فرایند تحول دیجیتال و رشد مبتنی بر فناوری اطلاعات سازمان خود ایفا کرده باشد.

وی تاکید کرد: برگزیدگان دومین دوره جایزه ملی تحول دیجیتال، ۱۰ بهمن ماه در اختتامیه برنامه «اجلاس مدیران تحول دیجیتال کشور» مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

علاقه‌مندان به حضور در این رویداد می ‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی نخستین دوره جایزه ملی تحول دیجیتال به نشانی www.DTaward.ir مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا