چهارمین فراخوان برنامه پزشک پژوهشگر اعلام شد

 بر اساس اطلاعیه معاونت تحقیقات‌وفناوری وزارت بهداشت، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی rcd.research.ac.ir مربوط به واحد توسعه ظرفیت تحقیقات علوم پزشکی نسبت به تکمیل فرم‌های ثبت‌نام اقدام کنند.

مهلت ثبت‌نام در این برنامه حداکثر تا ۱۵ مرداد ماه جاری است و متقاضیان جهت کسب اطلاع بیشتر می‌توانند با دبیرخانه شورای برنامه پزشک پژوهشگر با شماره تلفن‌های ۸۱۴۵۵۱۹۶ و ۸۱۴۵۵۱۹۴ تماس بگیرند.

ظرفیت پذیرش مراکز پژوهشی در این برنامه مربوط به سال ۱۳۹۶ به تفکیک دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور منتشر شده است و بیشترین ظرفیت به دانشگاه علوم پزشکی تهران با ۱۴ نفر اختصاص یافته است.

دوره پزشک پژوهشگر بالاترین فرصت تحصیلی آموزش عالی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده که به پزشکان و دندانپزشکان برتر تعلق می‌گیرد تا علاوه بر آموزش بالینی در مقاطع تخصص، فوق تخصص و فلوشیپ، آموزش تحقیقاتی نیز دریافت کرده و مدرک Ph.D. را نیز اخذ کنند.

پزشک پژوهشگر به پزشک متخصص بالینی اطلاق می‌شود که به طور متوسط حداقل ۵۰ درصد از وقت خود را صرف تحقیق کند.
 

 

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، پژوهشکده فناوری بن‌یاخته (غیر دولتی) مشروط به شرایط مندرج در ماده 11 آیین نامه و همچنین عقد توافق‌نامه با یک گروه آموزشی برتر است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا