برگزاری فستیوال تجهیزات ورزشی و توانبخشی با هدف تجاری سازی

فراخوان دریافت طرح ها و اختراعات فستیوال نوآوری های صنعت تجهیزات ورزشی و توانبخشی با شعار بستری برای تجاری سازی فرصتی برای سرمایه گذاری اعلام شد.
مرکز فن‌بازار ملی ‌ایران واقع در پارک فناوری پردیس معاونت علمی با همکاری شرکت فرابورس ایران و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌ جمهوری در ادامه برگزاری پنج فستیوال در صنعت لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی، صنعت موادغذایی، صنعت پلاستیک و پلیمر و تجهیزات پزشکی، اقدام به برگزاری اولین فستیوال بازار دارایی فکری در حوزه نوآوری‌های صنعت تجهیزات ورزشی و توانبخشی کرده است.
محورهای این رویداد شامل ابزارهای تمرینی و کمک تمرینی رشته های ورزشی، بیومکانیک، مهندسی و فناوری ورزشی، تجهیزات آزمایشگاهی علوم ورزشی، تجهیزات توانبخشی ورزشی، شبیه ساز مدل های حرکتی ورزشی و مهندسی پزشکی است.
اختراعات پس از انتخاب و ارزیابی، در روز برگزاری فستیوال به مخاطبان معرفی شده و زمینه تعامل بین طرفین با برگزاری جلسات رو در رو فراهم می‌شود.
در صورت حصول توافق و انجام معامله از طریق بازار دارایی فکری، حمایت‌های مادی و معنوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در قالب تسهیلات ارائه می شود.
تسهیلات شامل تکمیل مستندات نوآوری‌ها برای ارائه به سرمایه گذاران (ارزیابی فنی اختراع و تهیه BP خلاصه)، سرمایه گذاری در نوآوری‌ها برای سرمایه گذاران و صنعتگران به میزان 60 درصد قیمت معامله (اعم از خرید قطعی اختراع، لیسانس یا سرمایه گذاری مشترک) به عنوان تسهیلات خرید و پرداخت تا سقف پنج میلیارد ریال به صورت تسهیلات قرض الحسنه است.
مخترعان و نوآوران حقیقی و حقوقی که تمایل به حضور در این فستیوال دارند، لازم است فرم ثبت نام را تکمیل و به همراه تصویر گواهی ثبت اختراع و شناسنامه و کارت ملی حداکثر تا 27 مرداد ماه سال جاری به آدرس پست الکترونیک festival@techmart.ir ارسال کنند.
فستیوال نوآوری های صنعت تجهیزات ورزشی و توانبخشی با حمایت ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به همت مرکز فن بازار ملی ایران در مهرماه سال جاری برگزار می شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا