هفتمین نمایشگاه خودروهای عجیب در کانادا

هفتمین نمایشگاه سالانه خودروهای خاص و عجیب با عنوان (7th Annual Yorkville Exotic Car Show) به میزبانی شهر تورنتو در کشور کانادا در حال برگزاری است. این نمایشگاه از روز 18 ژوئن برابر با 28 خرداد ماه آغاز به کار کرده و در آن بیش از 120 خودروی مختلف کلاسیک، مدرن و بسیار عجیب به نمایش گذاشته شده است.

شرکت های بزرگ پیشرو در صنعت خودرو سازی از سراسر جهان در این نمایشگاه مشارکت داشته و محصولات خاص خود را به بازدیدکنندگان معرفی می کنند. در این نمایشگاه انواع مختلف خودرو از جمله خودروهای سواری ، باری ؛ نظامی و خودروهای ویژه مسابقات سرعت معرفی شده اند.

 گفته می شود بیش از ده ها هزار بازدید کننده از این نمایشگاه دیدن کرده اند. شرکت های بزرگ پیشرو در صنعت خودرو سازی از سراسر جهان در این نمایشگاه مشارکت داشته و محصولات خاص خود را به بازدیدکنندگان معرفی می کنند. در این نمایشگاه انواع مختلف خودرو از جمله خودروهای سواری ، باری ؛ نظامی و خودروهای ویژه مسابقات سرعت معرفی شده اند .

در این جشنواره انواع خودروهای خاص و دارای ویژگی های فوق العاده به همراه تعداد زیادی از خودروهای کلاسیک حاضر بوده و بازدید کنندگان به تماشای آن ها رفتند. در این نمایشگاه ، خاص ترین خودروهای لوکس و ابرخودروهای صنعت خودروسازی نیز معرفی شده و بازدیدکنددگان از نزدیک با ویژگی های آن ها اشنا شدند.

منبع: xinhuanet

ترجمه: احسان محمدحسینی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا