دومین مدرسه تابستانی سلول‌های بنیادی برگزار می‌شود

 شبکه طب بازساختی و تحقیقات سلول‌های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به منظور ارتقای سطح علمی دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و علاقه‌مندان به مباحث سلول‌های بنیادی، پزشکی بازساختی و تکنیک‌های آزمایشگاهی مربوطه، دومین مدرسه تابستانی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی را از 7 تا 11 مرداد ماه امسال به مدت ۵ روز در دانشکده پزشکی برگزار می‌کند.

این دوره آموزشی به منظور ارتقای سطح علمی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های علوم پزشکی، رشته زیست‌شناسی و گرایش‌های مرتبط با آن برگزار می‌شود. در پایان دوره، گواهینامه معتبر شرکت در مدرسه تابستانی از طریق شبکه طب بازساختی و تحقیقات سلول‌های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد.

در دومین مدرسه تابستانی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی حدود ۷۰ درصد مباحث به صورت تئوری و سخنرانی و ۳۰ درصد باقیمانده به صورت عملی، مشاهده آزمایشگاهی و شامل کشت و تمایز سلول‌های بنیادی و تکنیک‌های متداول سلولی و مولکولی خواهد بود. 

این برنامه به همت شبکه طب بازساختی و تحقیقات سلول‌های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دانشکده پزشکی، دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به آدرس اینترنتی http://scnet.sbmu.ac.ir مراجعه کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا