تلاش مرکز تحقیقات فناوری نانوی واحد تهران‌جنوب برای رفع نیازهای صنعتی

به گزارش سیناپرس به نقل از خبرگزاری ایسنا، لاله ملک‌نیا امروز در حاشیه افتتاح مرکز تحقیقات نانو فناوری دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب در جمع خبرنگاران، با بیان این که ایجاد این مرکز از سال 93 با مصوبه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد آغاز شد، افزود: اگرچه این مرکز موقعیت مناسبی نداشت، اما فعالیت آن آغاز شد و به تدریج تجهیز این مرکز جدید در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان این‌که در این مراسم مرکز جدید فناوری نانوی این دانشگاه افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: تمرکز اصلی این مرکز تحقیقات در حوزه نانو فناوری است که با هدف ارتباط با صنعت امروز به بهره‌برداری می‌رسد.

رییس مرکز تحقیقات نانو فناوری دانشگاه آزاد واحد تهران جنوب، اخذ و اجرای پروژه‌های ملی و بین‌المللی را از دیگر اهداف این مرکز نام برد و یادآور شد: علاوه بر آن ما در صدد هستیم تا دانشجویان و اساتید را در این مرکز دعوت به همکاری کنیم تا بتوانیم پروژه‌های کارشناسی ارشد و دکترا را به سمت رفع نیازهای صنعتی سوق دهیم.

ملک‌نیا برگزاری دوره‌های آموزشی را از دیگر اهداف این مرکز ذکر و تصریح کرد: علاوه بر آن ما اقدام به ایجاد ارتباط با مراکز تحقیقاتی ملی و بین‌المللی کرده‌ایم.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا