در کنفرانس سیزدهم مهر محصولات گوگل رونمایی می شوند

طی ماه های اخیر خبرها و شایعات زیادی درباره محصولات جدید گوگل شنیده ایم و حالا دو روز مانده به برگزاری رویداد این شرکت در روز سه شنبه، شاید بتوان تصویری واضح از آنچه در این روز انتظارمان را می کشد ترسیم کنیم.

در ادامه با مروری بر مواردی که انتظار می رود در رویداد سیزدهم مهر گوگل رونمایی شود.

گوشی های جدید پیکسل
گوگل قصد دارد تا پس از چند سال، بالاخره با گوشی های نکسوس خداحافظی کند و گوشی های هوشمند جدیدش را با نام پیکسل وارد بازار کند. پیش بینی می شود با چند گوشی جدید روبرو باشیم که کوچکترین آنها دارای نمایشگر 5 اینچی و مدل بزرگتر، دارای نمایشگر 5.5 اینچی باشد. این گوشی ها احتمالا توسط اچ تی سی تولید می شوند و قیمت پایه 650 دلار برایشان تعیین شود. این گوشی ها احتمالا در سه رنگ وارد بازار می شوند.

Google Home
گوگل دستیار صوتی خود را چندی پیش در کنفرانس I/O رونمایی کرد. این بلندگو می تواند کارهای مختلفی همچون پخش موسیقی، تنظیم روشنایی و بسیاری کارهای دیگر را در منزل انجام دهد. پیش بینی می شود در رویداد روز سه شنبه جزییات بیشتری درباره قیمت و زمان عرضه این دستیار صوتی اعلام شود.

 
ChromeCast Ultra 4K
پیش بینی می شود که دستگاه استریم آنلاین کروم کست گوگل در این رویداد با قابلیت پخش محتوای 4K رونمایی شود. پیش بینی شده قیمت این دستگاه 69 دلار آمریکا تعیین شود.

یک روتر وای فای جدید
انتظار می رود گوگل یک روتر وای فای جدید را با قابلیت های هوشمند و فراتر از روترهای امروزی رونمایی کند. این روتر احتمالا امر شبکه سازی را بسیار آسان تر می کند و اندازه ای مشابه دستگاه آمازون Echo Dot دارد. قیمت این روتر احتمالا 129 دلار خواهد بود.

هدست DayDream
انتظار داریم که در این مراسم، هدست واقعیت مجازی Day Dream نیز رونمایی شود. گفته شده که این هدست برپایه اندروید 7 توسعه داده شده، و شرکت هایی همچون هوآوی، ZTE، HTC و شیائومی گوشی هایی خواهند ساخت که با این هدست کار خواهند کرد.

تبلتی جدید با سیستم عامل Andromeda
در نهایت، این احتمال وجود دارد که گوگل یک لپ تاپ و تبلت را با سیستم عاملی جدید به نام Andromeda رونمایی کند. پیش بینی شده این دو دستگاه از اواخر سال 2017 وارد بازار شوند و با این اوصاف، این محصولات در ردیف چشم انداز بلند مدت گوگل قرار می گیرند.

تابناک نوشت :در نهایت، باید منتظر بود و دید که کدام یک از این انتظارات در روز سه شنبه برآورده خواهند شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا