حمله کانگورو به یک پهباد+ فیلم

سینا پرس: شاید بسیاری از افراد علاقه زیادی داشته باشند که از زندگی حیواناتی مانند کانگورو ها سر در بیاورند ولی نوع پرخاش گری این حیوانات به خصوص در زمانی که فرزند آنها در کنار آنهاست موجب شده است تا نتوان به آنها نزدیک شد. در این میان یک فرد کنجکاو تصمیم گرفت تا با پهباد خود از نزدیک شاهد رفتارهای کانگورو ها باشد ولی در پایان اتفاقی که در دوربین پهباد او ثبت شد بسیار غیر قابل پیش بینی بود.

در این ویدیو مشاهده می کنید که ابتدا این کانگورو توجه چندانی به پهباد ندارد ولی در ادامه با یک حرکت سریع و با جهشی بسیار بلند خود را به پهباد رسانده و آن را سرنگونه می کند. علت این مر می تواند به دو مورد بازگردد، مورد نخست مربوط به حضور یک موجود غیرمجاز در محدوده قلمرو این کانگورو بوده است که موجب این حمله شده است و مورد دوم نیز به این احتمال باز می گردد که این گانگورو به خاطر حضور فرزندش در آن محل نسبت به این موجود پرنده عکس العمل تهاجمی نشان داده است و به عبارت ساده از فرزند خود دربرابر این موجود محافظت کرده است.

پیش از این نیز حمله یک باز به یک پهباد در دوربین پهباد ثبت شده بود که این ویدیو نیز در همان زمان در بخش چند رسانه ای سینا پرس در اختیار خوانندگان عزیز قرار گرفته است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا