گزارش تصویری از نمایشگاه بین المللی خودرو در چین

این نمایشگاه از روز بیستم نوامبر ( برابر با بیست و نهم آبان ماه ) آغاز به کار کرده و در آن شرکت های بزرگ پیشرو در صنعت خودرو سازی از سراسر جهان مشارکت داشته و جدیدترین محصولات روز خود را به بازدیدکنندگان معرفی می کنند .

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودرو در کشور چین به میزبانی شهر گوانگ ژو 13th China (Guangzhou) International Automobile Exhibition در حال برگزاری است . شهر گوانگ ژو که به عنوان یکی از شهرهای مهم چین شناخته شده و میزبان این نمایشگاه است ، مرکز استا نگوانگ دونگ Guangdong Province در جنوب این کشور محسوب می شود . این نمایشگاه از روز بیستم نوامبر ( برابر با بیست و نهم آبان ماه ) آغاز به کار کرده و در آن شرکت های بزرگ پیشرو در صنعت خودرو سازی از سراسر جهان مشارکت داشته و جدیدترین محصولات روز خود را به بازدیدکنندگان معرفی می کنند . در این نمایشگاه انواع مختلف خودرو از جمله خودروهای سواری ، باری ؛ نظامی و خودروهای ویژه مسابقات سرعت معرفی شده اند .

در بخشی از این نمایشگاه ، شرکت های سازنده اتوموبیل اقدام به معرفی بخش های مجزای خودرو ها به صورت تفکیک شده پرداخته اند تا بازدیدکنندگان درک و تصور دقیق تری از نحوه عملکرد قطعات مختلف یک خودرو داشته باشند .

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا