گشایش نخستین شبکه بی سیم دیجیتال منابع طبیعی

علی اکبر اسداللهی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری قزوین گفت: شبکه بی سیم منابع طبیعی استان قزوین که قرار بود از آنالوگ به دیجیتال تبدیل شود، درحال حاضر آماده راه اندازی و بهره برداری است.

وی افزود: با راه اندازی بی سیم دیجیتال پوشش شبکه ای اداره کل منابع طبیعی استان به بیش از ۸۰ درصد افزایش یافته و از لحاظ هزینه های اداری و تماس با عوامل حفاظتی در منطقه به کاهش چشمگیر هزینه ها منجر خواهد شد.

وی  اظهار داشت: این شبکه بی سیم که به صورت دیجیتال کار می‌کند، می‌تواند به تسهیل امور اداری و بهبود کارایی مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری استان منجر شود.

اسداللهی همچنین در خصوص اعتبارات این شبکه به ایرنا توضیح داد: برای احداث و راه اندازی بیسیم دیجیتال اعتباری معادل ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده که به نوبه خود دستاورد عظیمی در حوزه ارتباطات استان قزوین محسوب می شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری قزوین با بیان اینکه شبکه بی سیم دیجیتال با سامانه مانیتورینگ تفاوت دارد، خاطرنشان کرد: در حوزه مانیتورینگ منابع طبیعی و رصد مراتع و طرح‌های آبخیزداری نیز اقداماتی در دستور کار قرار گرفته و در مرحله ایده‌پردازی است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا