ضرورت راه اندازی پارک علم و فناوری در اصفهان

عباس رضایی در جلسه ای که با حضور رئیس جهاد دانشگاهی و برخی ازمعاونان آن تشکیل شد، با اشاره به برخی از کارکردهای جهاد دانشگاهی در طول سه دهه گذشته در سطح ایران و خاصه استان اصفهان گفت: افزایش حضور و کارکرد جهاددانشگاهی در استان به منظور کاهش جمعیت فارغ التحصیل بیکار از طریق راه اندازی پارک های علم و فناوری و مراکز پژوهشی چون پژوهشکده رویان خواسته و مطالبه ما هست.

وی در ادامه گریزی به توقف پروژه بزرگ مجموعه غذایی و دارویی شهید مدرس در استان اصفهان زد و گفت: ما دنبال فعال کردن مجموعه دارویی و غذایی شهید مدرس ذیل جهاددانشگاهی هستیم تا بتوانیم هرچه سریعتر از این طریق بحث اشتغال جوانان با انگیزه و فارغ التحصیل دانشگاهی را ایجاد کنیم.

وی تاکید کرد: متاسفانه به دلیل عقب ماندگی برخی پروژه ها مانند مجتمع دارویی و غذایی شهید مدرس میزان آمار بیکاری اصفهان 2.7 درصد از متوسط بی بیکاری کشور بالاتر است لذا راه اندازی این مجموعه ها باعث افزایش اشتغال می شود.

استانداراصفهان ابراز کرد: تعیین تکلیف مجموعه شهید مدرس  و رفع موانع آن از الویت ها ما است، راه اندازی مجموعه شهید مدرس  نباید 12 سال به طول می انجامید.

گفتنی است، در ادامه جلسه استاندار اصفهان با برقراری تماس تلفنی با مسئولان مربوطه در هیئت دولت درصدد حل مشکلات و رفع موانع راه اندازی مجموعه شهید مدرس برآمد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا