افزایش میزان مصرف آب شرب در سرپل ذهاب

جواد کریمی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: میانگین مصرف آب در شهرستان ۱۲۰ لیتر در ثانیه است که هم اکنون مشترکان شهری این میانگین مصرف را به ۴۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش داده‌اند.

وی اظهار کرد: با فرا رسیدن فصل تابستان مصرف مشترکان نیز افزایش می‌یابد و همین رویه مصرف نیز، با توجه به رعایت نشدن الگوی مصرف باعث قطعی آب در برخی از ساعات خواهد شد از این رو مردم باید در مصرف آب صرفه جویی و آن را مدیریت کنند.

رئیس آب و فاضلاب شهری سرپل ذهاب گفت: هم اکنون شمار مشترکان آب و فاضلاب شهری ۱۵ هزار و ۸۰۰ مشترک هستند که نیازمند است به منظور تداوم خدمات رسانی مناسب، مردم در مصرف آب صرفه جویی کننند و از آب شرب برای مصارف ساخت و ساز استفاده نشود.

کریمی افزود: مجموعه آبفای شهری پای کار هستند و آمادگی کامل برای خدمات دهی به مردم و مشترکان در سرپل ذهاب در هر ساعت از شبانه روز وجود دارد.سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

زمین لرزه ۷.۳ ریشتری ۲۱ آبان سال ۹۶ در ۱۱ کیلومتری بخش ازگله و ۳۲ کیلومتری شهر سرپل ذهاب رخ داد که ۶۲۰ کشته و ۱۲ هزار و ۳۸۶ مصدوم داشت.

این زلزله به ۱۰ شهرستان و یک هزار و ۹۳۲ روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرد و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۰۳ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید.

البته در زلزله ۶.۴ ریشتری یکشنبه چهارم آذر ۹۷ هم ۷۷۱ نفر مصدوم و بیش از چهار هزار واحد مسکونی خسارت دیده، به این آمارها اضافه شد.مسئولان ارشد استان گفته‌اند که همه واحدهای خسارت دیده را تا نیمه اول سال ۹۸ تکمیل می‌کنند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا