برپایی مسابقات نادکاپ شریف با طعم آینده‌پژوهی

 بیست و سومین دوره مسابقات و جشنواره ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش آموزی دانشگاه صنعتی شریف (نادکاپ شریف) به منظور شناسایی و هدایت استعدادهای دانش‌آموزان در اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

 

ثبت نام در مسابقات و جشنواره ملی آموزشی نوآوری و ابتکارات دانش‌آموزی در رشته‌های نانو ، رباتیک و میکروالکترونیک ، هوافضا، زیست‌فناوری، نجوم، ماشین‌های سوخت شیمیایی و برنامه‌نویسی اندروید از ۱۵ دی ماه آغاز خواهد شد.

بخش ویژه این دوره از مسابقات جشنواره آینده‌پژوهی و انرژی است که برای اولین بار در کشور در حوزه دانش‌آموزی برگزار خواهد شد.

همچنین پرورش خلاقیت و نوآوری، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس و تقویت هویت ملی و فرهنگی دانش‌آموزان با تاکید بر نیازسنجی و توانمندی‌های علمی و عملی داخلی و تجربه کار گروهی از دیگر اهداف این جشنواره است.

نادکاپ بزرگترین جشنواره دانش آموزی کشور در حوزه علوم نوین با رویکرد STEAM و PBL است که با حضور بیش از ۳ هزار دانش آموز از ۱۰۰ شهر کشور در بیش از ۵۰ رشته متنوع برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام دانشگاه شریف، علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی nadcup.sharif.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن ۶۶۱۶۷۲۹۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا