امریکا دومین ارسال کننده طرح به جشنواره رویان

به گزارش سیناپرس به نقل از ایسنا،رئیس پژوهشگاه رویان درباره تعداد طرح‌های تحقیقاتی "نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تحقیقاتی رویان" گفت: ۱۹۱ طرح تحقیقاتی از ۳۸ کشور جهان جهت شرکت در این جشنواره ارسال شده که بیشترین این طرح‌ها از کشورهای ایران با ۳۳ طرح، آمریکا با ۲۱ طرح، هند با ۱۷ طرح، ایتالیا با ۱۱ طرح، انگلیس با ۱۰ طرح، ‌اسپانیا با ۹ طرح، ترکیه با هشت طرح، کانادا با ۷ هفت طرح، برزیل، آلمان، فرانسه و پاکستان هر یک با شش طرح به این جشنواره فرستاده شده است.

عبدالحسین شاهوردی در نشست خبری که صبح امروز (یکشنبه چهار شهریور) در پژوهشگاه رویان برگزار شد، با بیان اینکه این جشنواره در پنج گروه ناباروری زنان، جنین شناسی و ناباروری مردان، سلول‌های بنیادین، ژنتیک و بیوتکنولوژی جانوری محققان برتر این حوزه‌ها را به عنوان برنده هر گروه انتخاب می‌کند به اعلام اسامی برندگان این جشنواره پرداخت.

رئیس نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تحقیقاتی رویان در عین حال یادآور شد: پروفسور "ترزا وودراف" از کشور آمریکا به عنوان برنده گروه ناباروری زنان انتخاب شده است.

به گفته شاهوردی، وی در حوزه تولید تخمدان زیست مهندسی شده به وسیله پرینت سه بعدی، داربست تحقیقاتی انجام داده است که پروژه ارسال شده وی به دبیرخانه جشنواره با دو مقاله در مجله‌ای با ضریب نفوذ ۱۳.۱۲ به چاپ رسیده است.

شاهوردی پروفسور رضا نصرتی از کشور استرالیا را به عنوان برنده مشترک گروه جنین شناسی و ناباروری مردان معرفی کرد.

در پژوهشی که به وسیله دکتر رضا نصرتی و همکارانش انجام گرفته شیوه‌ای سریع و ارزان با کمک روش‌های میکروفلودیک برای مطالعه، بررسی و انتخاب اسپرم جهت تشخیص و درمان ناباروری مردان ارائه شده است.

پروژه ارسال شده وی به دبیرخانه جشنواره پنج مقاله دارد که یکی از مقالات ارسالی وی در مجله‌ای با ضریب نفوذ ۱۳.۸۵ به چاپ رسیده است.

رئیس نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تحقیقاتی رویان برنده گروه سلول‌های بنیادی را پروفسور "سابریو بلوچی" از کشور آلمان اعلام کرد که در حوزه تغییر لیپوژنیک به نیوژنیک ایبروبلاسکایه ریه طی ایجاد سیبروز ریوی و عملکرد معکوس آن طی بهبود بیماری تحقیقاتی انجام داده است.

پروژه ارسال شده وی به دبیرخانه جشنواره سه مقاله دارد که دو مقاله از مقالات ارسالی وی در مجله‌ای با ضریب نفوذ ۲۴.۳۹ به چاپ رسیده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا