تصاویری از رکوردشکنی موتورسیکلت الکتریکی میوگن

وسایل نقلیه الکتریکی به‌تدریج به‌عنوان یک المان جا افتاده در جوامع مورد پذیرش قرار می‌گیرند و علاوه بر پذیرش عمومی آن‌ها، صنایع تولید وسایل نقلیه نیز تمرکز فراوانی بر روی ساخت محصولاتی نیرومندتر بر پایه موتور محرک الکتریکی دارند. در این میان این رویکرد به برگزاری مسابقاتی با شرکت وسایل نقلیه الکتریکی منتهی شده است که به‌صورت سالانه شاهد برگزاری آن‌ها هستیم.

یکی از مسابقات بسیار مهم و حساس در این رده را می‌توان مسابقات موتورسیکلت‌های الکتریکی یا جام گردشگر دانست. این جام به‌تازگی شاهد برگزاری دوره جدید خود در سال ۲۰۱۸ بود و این مسابقات با برتری کامل شرکت موتورسازی ژاپنی میوگن به پایان رسید. این شرکت توانست تا با کسب پیروزی در این مسابقات به پنجمین برتری متوالی خود در این رقابت‌ها دست پیدا کند.

مایکل روتر و شیندن نانا به‌عنوان رانندگان این شرکت توانستند تا در این مسابقات موفق به ثبت رکوردی جدید از خود شوند. در این میان شرکت میوگن می‌دانست که امسال با رقیبی جدی به نام ویکتوری (Victory) روبرو است و به همین دلیل نیز موتورهای خود را تا دندان برای رقابت مسلح کرده بود.

این شرکت که از سال ۲۰۱۴ همواره پیروز این مسابقات بود نشان داد که نه‌تنها ورود یک رقیب جدید آن‌ها را آزار نمی‌دهد بلکه می‌تواند موجب شود که این کمپانی عملکرد بهتری داشته باشد و موتورسیکلت‌های این شرکت توانستند تا به رکورد ۱۶۰ کیلومتر در ساعت نیز برسند و درنهایت با کسب رکورد بهترین زمان یک دور در تاریخ این مسابقات، برتری را به میوگن هدیه کنند. در ادامه می‌توانید تصاویر منتخب این مسابقات و موتور پیروز در آن را مشاهده کنید.

منبع: Newatlas

ترجمه: احمد محمدحسینی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا