تهیه فیلم­ مستند یک دقیقه­ ای شرط حضور در سومین دوره مسابقه دانش ­آموزی نور

آخرین مهلت ارسال آثار به سومین دوره مسابقه دانش­آموزی نور؛ گرامیداشت ابن رزاز جزری، 10 شهریور 97 است و دانش­آموزانی که قصد شرکت در آن را دارند، باید دقت کنند که شرایط لازم برای ارسال فیلم­ها را رعایت کنند.

یکی از این شرایط این است که  فیلم­های ارسالی دانش­آموزان  از آزمایش­ها باید حداکثر ۱ دقیقه (۶۰ ثانیه) باشد و فیلم‌های ارسالی با زمان بیش از آن داوری نخواهند شد.

همچنین حداکثر حجم قابل قبول فایل ارسالی 40 مگابایت است و شرکت­کنندگان باید نسبت به رعایت حجم فیلم ارسالی دقت کنند.

علاوه بر فیلم تهیه‌شده به‌عنوان محصول اصلی، ارسال چند تصویر یا یک مستند (حداکثر ۱ دقیقه) از پشت‌صحنه آزمایش های انجام‌شده (ابزار و فعالیت گروه و موارد جالب) که اعضای گروه هم در آن‌ها حضورداشته باشند الزامی است.

از دیگر شرایط ضروری که دانش ­آموزان هنگام ارسال فیلم آزمایش خود باید رعایت کنند این است که  نام یا موضوع آزمایش در ابتدای فیلم ­های ارسالی را ذکر کنند. ضمن اینکه هر گروه می­تواند به تعداد دلخواه فیلم ارسال کند چرا که تعداد فیلم آزمایش­های علمی که توسط هر گروه ارسال می شود، محدودیت ندارد.

گروه­های شرکت­کننده در سومین دوره مسابقه دانش ­آموزی نور باید فیلم ­های ارسالی خود را به صورت مستند تهیه کنند و فیلم­هایی که به صورت انیمیشن، موشن گرافی، اینفوگرافی و غیره است، پذیرفته نمی شوند.

لازم به ذکر است شرکت­کنندگان می­توانند با مراجعه به قسمت ثبت­نام و ورود به پروفایل خود نسبت به ارسال فیلم آزمایش تهیه شده، اقدام کنند.

متقاضیان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می­توانند به وبسایت جایزه مصطفی(ص) به نشانی www.mustafaprize.org مراجعه کنند. همچنین مسابقه دانش­آموزی نور در شبکه ­های اجتماعی داخلی از جمله سروش، ایتا، گپ و آی­گپ به آدرس MosabegheNoor@ برای علاقمندان در دسترس است.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا