شتاب جنون آمیز در دنیای مجازی

بدون شک خودرویی که قابلیت حرکت پرشتاب آن هم با صفر تا 100 کمتر از دو ثانیه را داشته باشد، محصولی موفق در صنعت خودروسازی به شمار می آید، حتی اگر فعلا تنها در دنیای مجازی اتفاق افتاده باشد.

دنیای مجازی محلی مناسب برای بلندپروازی های بی حد و مرز دانش بشری است و حالا خودرویی برای این دنیای خاص ارایه شده که سرعت و شتاب به طرز خیره کننده ای اغواکننده است.

Vision GT عنوان این محصول جدید است که با همکاری تیم طراحی پژو و پژو اسپرت طراحی شده است و جالب اینکه در ارایه آن از خودروی مفهومی Onyx الهام گرفته شده است، محصولی خاص که این شرکت خودروساز فرانسوی در سال 2012 آن را به دنیا معرفی کرد و در چند نمایشگاه خودرو نیز آن را به نمایش گذاشته است.

یکی از ویژگیهای خاص این خودرو امتداد بدنه به جای پنجره های کناری است. در نتیجه خودرویی منحصربفرد با پوسته خاص و مجهز به سقف شیشه ای حاصل شده است. بدین ترتیب می توان متصور شد مقاومت خودرو در برابر جریان هوا آن هم در سرعتهای بالا تا حد زیادی کاهش می یابد.

این خودروی جدید از نوع 6 سیلندر با حجم موتور 3.2 لیتر است که توان قابل توجه 875 اسب بخار دارد. پژو اعلام کرده که صفر تا 100 خودروی Vision GT تنها 1.8 ثانیه است. البته یادمان باشد این خودرو تنها برای دنیای بازیهای رایانه ای ساخته شده است.

این فناوری جدید مجازی در 6 رنگ و برای کنسول بازی پلی استیشن 3 طراحی شده است.

منبع

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا