هشتمین نشست سراسری فن‌بازارهای منطقه‌ای درفارس برگزار می شود

در این نشست نمایندگانی از مرکز فن‌بازار ملی ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، جهاد دانشگاهی کشور، صندوق نوآوری و شکوفایی، 15 فن‌بازار منطقه‌ای از استان‌های آذربایجان شرقی، البرز، اصفهان، شیراز، خوزستان، سمنان، فارس، قزوین، کرمان، کرمانشاه، لرستان، مرکزی، هرمزگان، همدان و یزد حضور دارند.
همچنین دو فن‌بازار منطقه‌ای از استان‌های زنجان و سیستان و بلوچستان و نیز یک فن‌بازار تخصصی با عنوان فن‌بازار تخصصی صنعت گاز حضور خواهند داشت.
طی این رویداد آخرین وضعیت برنامه‌ها و فعالیت‌های فن‌بازارهای کشور بررسی شده و تجربیات حاصل از اقدامات انجام‌شده در راستای توسعه و رونق بازار فناوری کشور به اشتراک گذاشته خواهد شد.
بخش عمده‌ای از این نشست به اقدامات فن‌بازارهای منطقه‌ای و بیان تجربیات حاصل شده اختصاص دارد. این محورها شامل کمک به تجاری‌سازی فناوری و محصولات فناورانه، بازاریابی و فروش محصولات دانش‌بنیان و فناورانه، برگزاری تورهای فناوری و نشست‌های تبادل فناوری با هدف انتقال فناوری، تسهیل ورود اختراعات به بازاردارایی فکری، تکمیل بانک اطلاعات فناورانه استان، شناسایی و تأمین نیازهای فناوری استان، تسهیل صادرات محصولات فناورانه، برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های فناورانه کشور و مشارکت در نمایشگاه‌ها و جشنواره‌های ملی و منطقه‌ای است.
در این نشست، موضوعاتی از قبیل برنامه‌ها و فستیوال‌های آتی بازار دارایی فکری، خدمات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه‌ی امور شرکت‌های دانش‌بنیان، معرفی خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی و تسهیلات قابل استفاده برای تحقق فن‌بازارها، بیان تجربیات موفق سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در همکاری مشترک با وزارت صنایع کره جنوبی، مطرح و ارائه خواهد شد.
هشتمین نشست سراسری فن‌بازارهای منطقه‌ای به منظور بررسی آخرین فعالیت‌های فن‌بازارها و هم‌افزایی و هماهنگی‌های بیشتر طی روزهای 13 و 14 تیر 96 به میزبانی فن بازار منطقه‌ای فارس برگزار خواهد شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا