نسخه اپل واچ بازی Pokemon Go عرضه شد

به گزارش تک شات، حالا تنها چند روز بعد از انتشار این شایعات نسخه اپل واچ این بازی محبوب روانه بازار شده است.با اپلیکیشن اپل واچ بازی Pokemon Go به اطلاعات مختلفی از بازی بر روی ساعت هوشمند خود دسترسی خواهید داشت و همچنین می‌توانید پوکمون‌های اطراف خود را ببینید، اما برای گرفتن آن‌ها باید از گوشی خود استفاده کنید. از کارهایی که در این اپلیکیشن با استفاده از ساعت خود انجام می‌دهید، می‌توان به جمع کردن آیتم‌های مختلف از PokeStopها، مشاهده مدال‌هایی که دریافت کرده‌اید و این که برای رفتن به مرحله بعد چه مقدار XP لازم دارید اشاره کرد. علاوه بر این آمار تمامی مسیر‌هایی که راه رفته‌اید و کالری‌هایی که سوزانده‌اید را با این برنامه می‌توانید دنبال کنید.

این برنامه برای ساعت‌های هوشمند اپل واچ، در زمان رونمایی از گوشی Iphone 7 توسط کمپانی اپل معرفی شد و قرار بود تا پیش از سال جدید میلادی عرضه شود که همینطور هم شد و استودیو نیانتیک به زمان‌بندی از پیش تعیین شده خود وفادار مانده است. در گزارش دیگری Niantic آمار بسیار جالبی از این بازی ارایه داده بود که نشان می‌داد بازیکنان Pokemon Go در مجموع ۸۸ میلیارد پوکمون گرفته‌اند و  ۸.۷ میلیارد کیلومتر راه رفته‌اند.

به تازگی به‌روزرسانی جدیدی برای این بازی منتشر شده که بسیاری از باگ‌های این بازی را اصلاح کرده است که یکی از آن‌ها مشکل هشدار‌های اشتباهی بوده که بازیکنان بی‌دلیل دریافت می‌کردند.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا