برگزاری کنگره دندان پزشکی ترمیمی با هدف ارائه آخرین استانداردهای علمی

به گزارش دبیرخانه کنگره دندانپزشکی ترمیمی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هدف از برگزاری این کنگره را آشنایی دندان پزشکان با آخرین دانش و تکنیک های دندان پزشکی ترمیمی، درمان های با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای علمی و آشنایی با جدیدترین مواد دندانی عنوان کرد. 
دکتر وقارالدین اخوان زنجانی افزود: انجمن متخصصین دندان پزشکی ترمیمی ایران به عنوان بخشی از جامعه پزشکی کشور با هدف برقراری سلامت و تکریم بیماران در تلاش است تا اثبات کند به رغم اینکه در دنیای امروزی اقتصاد سایه سنگینی بر بخش پزشکی انداخته اما در ایران همچنان اصل اول در مسایل جامعه پزشکی، ارتقای سلامت و تکریم بیماران است.
رییس شانزدهمین کنگره دندان پزشکی ترمیمی ایران گفت: امروزه تقاضای قشر عظیمی از جامعه به خصوص جوانان به مساله زیبایی و زیباتر شدن معطوف شده است و شاهد هستیم بسیاری از افراد مراجعه کننده به مراکز درمانی حتی با اصطلاحات متداول دندان پزشکان همچون لامینیت و بلیچ آشنا هستند که نشان از همه گیر شدن تقاضای زیبایی دارد.
اخوان زنجانی ادامه داد: با توجه به اثرات عمیق موضوع زیبایی در ایجاد اعتماد به نفس و سلامت روانی افراد و همچنین نقش تعیین کننده دندان های سالم در زیبایی چهره، در کنگره شانزدهم سعی داریم دندان پزشکان، دانشجویان و علاقمندان را با ساده ترین، ارزان ترین و بادوام ترین روش های موجود در نحوه بازگرداندن زیبایی به دندان های نازیبا آشنا کنیم. 
شانزدهمین کنگره سالیانه انجمن متخصصین دندان پزشکی ترمیمی ایران به همت این انجمن و دانشکده دندان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از 4 تا 7 آبان ماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار می شود. 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا