نرم افزار اختصاصی خانه های هوشمند در نسخه بعدی iOS

شرکت اپل به عنوان صاحب یکی از مشهورترین سیستم های عامل همراه جهان شناخته می شود و به صورت بدیهی اتصال سیستم های هوشمند و نیمه هوشمندی از جنس خانه های هوشمند به سیستم عامل iOS را می توان یک انتخاب درست توسط تولیدکنندگان به حساب آورد.

گفته می شود که این سیستم حتی به اندازه ای پیشرفته خواهد بود که بتواند به کنترل ساختار مربوط به سیستم های امنیتی خانه نیز دست زده و به صورت کلی، کنترلی کامل بر روی تمامی اجزای یک خانه هوشمند داشته باشد

با این حال شرکت اپل در این زمینه پیش دستی کرده و اقدام به طراحی سیستم خانه هوشمند منحصر به فرد خود کرده است که مسلما بهترین سازگاری را با سیستم عامل اختصاصی این شرکت خواهد داشت. در حالی که هنوز اخبار دقیقی درباره این سیستم به گوش نمی رسد، به نظر می رسد که اپل به دنبال این است که در نسل آینده سیستم عامل همراه خود، مزایای مربوط به خانه هوشمند را در اختیار کاربران قرار بدهد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در شبکه اینترنت به نظر می رسد که نسل آینده سیستم عامل همراه شرکت اپل یعنی سیستم عامل iOS، به نرم افزاری اختصاصی برای کنترل سیستم های خانه هوشمند مجهز باشد. به این ترتیب می توان با کمک تلفن همراه آیفون و یا تبلت های آیپد به روشن و خاموش کردن چراغ های خانه یا سیستم تهویه مطبوع دست زد.

گفته می شود که این سیستم حتی به اندازه ای پیشرفته خواهد بود که بتواند به کنترل ساختار مربوط به سیستم های امنیتی خانه نیز دست زده و به صورت کلی، کنترلی کامل بر روی تمامی اجزای یک خانه هوشمند داشته باشد. البته هنوز نمی توان از عرضه قطعی این محصول مطمئن بود زیرا شرکت اپل سابقه ای طولانی در لغو کردن پروژه هایی دارد که در برخی از موارد، کاملا تکمیل شده بوده اند. همچنین هنوز زمان عرضه iOS 10 نیز به صورت رسمی مشخص نشده است و باید تا زمان عرضه رسمی این سیستم عامل برای بررسی این نرم افزار به انتظار نشست.

منبع: engadget

ترجمه: آناهیتا عیوض خانی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا