تامین سلامتی کشاورز و محصول کشاورزی به طور همزمان

مرتضی عزتیان رئیس اداره مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، درخصوص نشست سه جانبه دفتر امور زنان، سازمان حفظ نباتات و مرکز سلامت محیط و کار بیان کرد: در این نشست برای تامین سلامتی کشاورز و محصولات کشاروزی به صورت همزمان پیگیری خواهد شد.
 
وی افزود: علاوه بر این چگونگی ارائه کد 16 رقمی سازمان حفظ نباتات برای تامین سلامتی محصولات کشاورزی و تلفیق آن با پرونده‌های بهداشت حرفه‌ای کشاورزان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 
عزتیان اظهار کرد: تصمیمات متخذه در این نشست مقرر کرد تا نمایندگان دفتر امور زنان، سازمان حفظ نبات و کمیته‌های بهداشت کشاورزی استان ها و شهرستان ها به صورت فعال‌تر تامین سلامتی زنان کشاورز و محصولات کشاورزی را پیگیری کنند. 
 
وی ادامه داد: شایان ذکر است درحال حاضر که ارائه خدمات بهداشت حرفه‌ای به عنوان بخشی از پروژه طرح تحول در نظام سلامت درحال پیگیری است و با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده پوشش صد در صدی کشاورزان و خانواده‌های آنان برای بهره‌مندی از خدمات حرفه‌ای پیش‌بینی شده است.
رئیس اداره مرکز سلامت محیط کار وزارت بهداشت از نشست تشکیلات حرفه‌ای در تاریخ 12 و 13 آبان ماه در سنندج نیز خبر داد و گفت: امید است که در این نشست مسئولین بهداشت حرفه‌ای دانشگاه‌های سراسر کشور علاوه بر ارائه گزارش از شرایط کنونی و اقدامات یکسال اخیر، اولویت های خود را برای سال ‌آینده پی‌ریزی کنند و گسترش خدمات بهداشتی را مورد بررسی قرار دهند.
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا