تولید انبوه خودروی برقی دانشگاه آزاد در کاهش آلودگی موثر است

به گزارش مهر، محمدرضا نجفي‌منش مديرعامل شركت توليدي و صنعتي فنرلول ايران و عضو هیئت مدیره انجمن قطعه‌سازان كشور و هيئت همراه، ظهر یکشنبه از مركز رشد واحدهاي فناور دانشگاه آزاد اسلامي قزوين بازديد كرد.

محمدرضا نجفي‌منش در اين بازديد ضمن بازديد از مراكز مختلف تحقيقاتي اين دانشگاه، از واحد طراحي خودروي برقي دو نفره كوآدرو دانشگاه آزاد اسلامي قزوين ديدن كرد.

مرتضی موسی خانی در اين بازديد كه به منظور آشنايي بيشتر با خودروي برقي دو نفره كوآدرو دانشگاه آزاد اسلامي قزوين و بحث و تبادل نظر در خصوص توليد انبوه آن انجام شد گفت: در صورت توليد انبوه خودروي برقي دو نفره‌ي كوآدرو، با استفاده از آن میتوان كمك بزرگي به كاهش بار ترافيكي شهرهاي بزرگ از جمله تهران کرد.

دانشگاه آزاد قزوین

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین تصریح کرد: لاستفاده از این خودرو همچنین در کاهش میزان آلودگی در شهرهای بزرگ نقش موثری دارد.

موسي‌خاني در اين بازديد گزارشی از فعالیتهای دانشگاه آزاد اسلامي قزوين و موفقیت های آن در بخش های مختلف نیز ارائه کرد.

در ادامه نجفی منش مديرعامل شركت توليدي و صنعتي فنرلول ايران ضمن تاكيد بر رعايت استانداردهاي جهاني در اين محصول، توليد آن را گامي مثبت در جهت استفاده از سوخت‌ هاي پاک و كمک به محيط زيست دانست.

نجفي ‌منش با اعلام حمايت از توليد خودروي برقي دو نفره كوآدرو دانشگاه آزاد اسلامي قزوين، در خصوص همكاري‌هاي لازم در اين زمينه قول مساعد داد.

عضو هیئت مدیره انجمن قطعه‌سازان كشور در حاشيه‌ اين بازديد ضمن تحسين دستاوردهاي دانشگاه آزاد اسلامي قزوين در زمينه‌هاي مختلف به خصوص رباتيک و مكاترونيک، اين دانشگاه را يكي از باكيفيت‌ترين دانشگاه‌هاي كشور دانست.

دانشگاه آزاد قزوین

مديرعامل شركت توليدي و صنعتي فنرلول ايران ادامه داد: پيش از اين تعريف‌هاي زيادي از دانشگاه آزاد اسلامي قزوين شنيده بودم و امروز كه از نزديک آن را ديدم، متوجه شدم تمام آن تعريف‌ها درست بوده است.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا