پروژه سه مرحله‌ای ناسا برای اکتشاف در فضا

اینکه یکی از آرمان های سازمان فضایی ناسا انجام ماموریت ها با ماهواره های دارای سرنشین است قبلا هم اعلام شده است، اما اخیرا این سازمان اطلاعات خیلی جزئی تری را درباره واقعیت این ماموریت ها آشکار کرده است.
 
این ماموریت های سازمان فضایی ناسا با عنوان «سفر ناسا به مریخ: پیشگام بعدی در اکتشاف فضا» نام گرفته است. این ماموریت در سه مرحله به عنوان نقاشی از پیشرفت های مترقی علمی مورد نیاز انسان برای سفر روی سطح مریخ قابل انجام می باشد.
 
ویلیام گرستنمایر استاد اجرایی اکتشاف و آماده سازی نیروی انسانی مقر ناسا در این زمینه می گوید: «استراتژی سازمان فضایی ناسا فعالیت های همخوان و نزدیک به هم را به یکدیگر ارتباط می دهد و همچنین توانمندی ها را برای سفر به مریخ توسعه می دهد و امکان حضور پایدار نیروی انسانی را در فضا فراهم می آورد».
 
در این طرح، اولین مرحله در راه مریخ با نام «اتکا به زمین» شناخته شده است که شامل سفر به ایستگاه بین المللی فضایی است. دومین مرحله ناسا، انجام ماموریت ها به وسیله انسان بین ماه و زمین و یا در مدار ماه است و سومین مرحله این پروژه، که «استقلال زمین» نام دارد شامل سرمایه گذاری در پیشبرد مراحل قبلی و با مجاورت انسان در سطح مریخ انجام می گیرد. همچنین این کار می تواند در یکی از اقمار مریخ نیز انجام گیرد.
 
پروژه سه مرحله‌ای ناسا برای اکتشاف   تصاویر
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛در مجموع، سه مرحله سازمان ناسا در این کارهای اساسی خلاصه می شود: حمل و نقل (توانایی برای حمل انسان و بار به فضا) کار در فضا(خدمه و ربات شروع به کار می کنند) و سالم ماندن(بقا در فضا). این طرح هفته های آینده با شرکا سازمان در میان گذاشته خواهد شد.
No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا