ارتقای علمی و رفع نیازهای جامعه رسالت جامعه دانشگاهی اس

 به گزارش سیناپرس از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر 'احمد معتمدی' در مراسم جشن تجلیل از کارکنان نمونه این دانشگاه به مناسبت ایام دهه فجر افزود: دانشگاهیان در زمان پیروزی انقلاب اسلامی نقش حرکت های انقلابی را داشتند و در زمان جنگ تحمیلی نیز همراه با دیگر اقشار جامعه از طریق فعالیت های علمی و حضور در جبهه ها کمک های فراوانی کردند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه صنعتی امیرکبیر نقش موثری در حرکت های انقلابی داشته و در مبارزه علیه رژیم شاهنشاهی فعالیت های بسیاری انجام داده است.معتمدی اضافه کرد: در زمان انقلاب کارمندان، دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعتی امیرکبیر همراه با یکدیگر برای پیروزی انقلاب اسلامی قدم برداشته اند و این دانشگاه یکی از کانون های اصلی سخنرانی ها و برنامه های مربوط به انقلاب اسلامی بوده است.

وی بر لزوم جلب رضایت ارباب رجوع در محیط های اداری تاکید کرد و گفت: در دانشگاه ها باید احترام دانشجویان و اساتید رعایت شود زیرا این موضوع بستری خواهد بود که اگر دانشجویان برای ادامه تحصیل به خارج از کشور نیز رفتند دوباره به کشور بازگردند.معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در این مراسم اظهار داشت: در تلاش هستیم با گسترش فعالیت شرکت های دانش بنیان، درآمد پژوهشی دانشگاه را افزایش دهیم.
' حسین عسگریان' اضافه کرد: همچنین برنامه داریم با حفظ کیفیت، درآمد حاصل از آموزش را نیز در این دانشگاه توسعه دهیم.وی درخصوص توسعه فضای فیزیکی دانشگاه امیرکبیر نیز گفت: طی پنج سال آینده زمین های اطراف دانشگاه را از طریق مذاکره، تفاهم نامه و یا معاوضه به سایت اصلی دانشگاه اضافه می کنیم.

عسگریان گفت: در سال جاری مبالغی برای بازسازی و تقویت آزمایشگاه های دانشکده های دانشگاه اختصاص یافته است که امیدواریم این بودجه در سال های آینده افزایش یابد. در پایان این مراسم از 92 کارمند نمونه دانشگاه صنعتی امیرکبیر تجلیل شد.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا