کنفرانس بین‌المللی پرستاری سرطان برگزار شد

کنفرانس بین‌المللی پرستاری سرطان (ICCN) که توسط انجمن بین‌المللی پرستاران مراقبت‌های حمایتی در سرطان (ISNCC) سازماندهی می‌شود، یکی از باسابقه‌ترین کنفرانس‌ها در حوزه پرستاری محسوب شده و از سال 1978 تاکنون 18 کنفرانس پرستاری در کشورهای مختلف برگزار شده است.

پرستاران سرطان یک گروه اختصاصی از متخصصان مراقبت‌های بهداشتی- حمایتی و عضو مهمی از گروه انکولوژی (تومورشناسی) محسوب می‌شوند.

در کنفرانس ICCN2015 که با همکاری جامعه پرستاری انکولوژی آسیا (AONS)، جامعه پرستاری انکولوژی اروپا (EONS)، جامعه پرستاری انکولوژی (ONS) آمریکا و انجمن چندملیتی مراقبت حمایتی در سرطان (MASCC) برگزار شد، نزدیک به 400 پرستار از 41 کشور جهان حضور داشتند.

پیش از برگزاری کنفرانس اصلی، شرکت کنندگان در سه کارگاه آموزشی رایگان حضور یافته و در ادامه، در جلسات ارائه مقاله و پوستر با موضوع تحقیقاتی خاص با حضور یک تا سه سخنران شرکت کردند.

جوان بوترف از کانادا، ساندار میچل از آمریکا، بری بالتز از کانادا، وندی لام از چین، کارین اولسون از کانادا، ترسا ویسمان از انگلیس، سما اردم از ترکیه، سواپنا ساتیش جوشی از هند و کوی رو چو از تایوان، سخنرانان اصلی این کنفرانس بودند.

براساس رأی هیئت داوران متشکل از پرستاران برجسته‌ای از کشورهای کانادا، آمریکا، استرالیا، ترکیه و چین، این افراد حائز رتبه‌های برتر شدند:

برنده جایزه بهترین تیم تحقیقاتی:

هلن لفوری، ماری خوزه لورت، اودت روی از دانشکده پرستاری دانشگاه مونترال کانادا

برنده جایزه بهترین پوستر (هیئت داوران):

تینگیو چیانگ و میونگسان یی از تایوان

برنده جایزه بهترین پوستر بخش اول (آرای مردمی):

دکتر میرنا دومیت از دانشکده پرستاری دانشگاه آمریکایی بیروت

برنده جایزه بهترین پوستر بخش دوم (آرای مردمی):

دکتر ایزابل براولت از دانشکده پرستاری دانشگاه مونترال کانادا

 

شایان ذکر است، کنفرانس بین‌المللی پرستاری سرطان (ICCN2016) در تاریخ 4 تا 8 سپتامبر (13 تا 17 شهریور 95) در هنگ کنگ برگزار خواهد شد.

 

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا