نیازهای فناورانه صنعت معدن در پارک پردیس ارائه می‌شود

رفع بسیاری از مسائل و چالش‌های بخش معدن کشور، از اکتشاف تا فرآوری مواد معدنی، در گرو حمایت از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و استفاده از راهکارهای فناورانه است. در این راستا در حاشیه برگزاری یازدهمین نمایشگاه اینوتکس، رویداد ارائه نیازهای فناورانه (ریورس پیچ) صنعت معدن با حضور مدیران و مسئولان سازمان‌های دولتی،‌ شرکت‌های خصوصی، شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های فعال در این صنعت برگزار می‌شود.

این رویداد با حمایت شبکه فن بازار ملی ایران، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و معاونت معدنی وزارت صنعت، معدن برگزار می‌شود و هدف آن ایجاد بستری تخصصی برای هم‌رسانی و هم‌افزایی میان فناوران و فعالان بخش معدن و صنایع معدنی است.

به نقل از ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲، در این رویداد، شرکت‌های معدنی با ارائه نیازهای فناورانه خود این فرصت را به شرکت‌های دانش‌بنیان و تیم‌های فناور می‌دهند تا با استفاده از دانش روز، راهگشای مسائل و چالش‌های صنعت معدن کشور باشند. این رویداد حلقه پیوندی است که زمینه‌ساز توسعه فناورانه معادن و ایجاد فرصت‌های جدید کارآفرینی در این بخش خواهد شد.

رویداد ارائه نیازهای فناورانه صنعت معدن ۲۰ اردیبهشت ماه در محل نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ برگزار می‌شود.

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا