جاذبه های گردشگری اردبیل افزایش می یابد

به گزارش سیناپرس اردبیل، نادر فلاحی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به ایجاد طرح های گردشگری جدید در استان، اظهار کرد: فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌ دستی در بخش ایجاد و تقویت زیرساخت‌های گردشگری و توسعه و احیای صنایع دستی استان اقدامات بسیار خوبی انجام داده و فعالیت چشمگیری داشته اند.

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل از آغاز عملیات عمرانی چهار مجتمع خدمات رفاهی خبرداد وافزود: ساخت نخستین پارک آبی شهرستان سرعین با اعطای ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات و ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی همچنین با سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی شرکت گروه هتل‌های ویستاتوس ملل برای توسعه طرح مجتمع گردشگری و آبدرمانی ویستاتوس ملل در منطقه نمونه گردشگری وله‌زیر مشگین‌شهر ، صنعت گردشگری این منطقه نیز متحول خواهد شد.

وی اجرای طرح‌های گردشگری مختلفی از شمال تاجنوب استان همچون ازناو و اندبیل خلخال، دریاچه کشت و صنعت مغان و پل معلق هیر باعث ایجاد قطب‌های جدید گردشگری شده که زمینه‌ساز رونق صنعت گردشگری در استان خواهد شد.

فلاحی تبدیل شهر عنبران به شهر ملی گلیم و اصلاندوز به شهر ملی ورنی را نیز یادآورشد وگفت: حمایت از صنعتگران صنایع‌دستی با ارائه تسهیلات، پوشش بیمه‌ای، معرفی محصولات، ارائه آموزش‌های لازم از مهم‌ترین اولویت‌ها در استان بوده که با جدیت پیگیر این موارد هستیم.

گزارش از: سمیه درازی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا