معرفی ب ام و جدید با رویکرد حفظ محیط زیست

به گزارش سیناپرس، به تازگی و در جریان نمایشگاه خودروی مونیخ (IAA Mobility) در کشور آلمان، شرکت مشهور خودروسازی ب ام و که همواره از شرکت های پیشرو در ارائه محصولات مدرن و دارای فناوری های جدید است،  از یک خودروی مفهومی به نام BMW i Vision Circular رونمایی کرده که دارای ویژگی های منحصر به فردی بوده و تحسین منتقدان را برانگیخته است.

نکته جالب توجه در ساخت خودروی مورد نظر، استفاده از مواد بازیافتی و پایدار در این محصول است که آن را به  خودروی با امکان صد درصد قابل بازیافت شدن،  تبدیل کرده است.

مراسم رونمایی از این خودروی جدید ب ام و ، روز دوشنبه انجام شده و مدیران این شرکت تاکید کردند که سیاست های آن ها در راستای حفاظت از محیط زیست و رویکرد مبتنی بر فناوری های سبز است.ب ام و با ارائه این خودرو در روز نمایش رسانه ای نمایشگاه موتور مونیخ ، به طور رسمی طی بیانیه ای اعلام کرد که می خواهد به پایدارترین خودروساز جهان در زمینه محیط زیست تبدیل شود.

به گزارش سیناپرس، در خودرو به جای استفاده از رنگ ، دارای بدنه اصلی ساخته شده از آلومینیوم بازیافت شده با روکش آنودایز طلایی روشن است. در این محصول همچنین کلیه تزئینات اضافی رایج در خودروها  حذف شده اند و لوگوی شرکت ب ام و نیز به منظور جلوگیری از نصب قطعات اضافی، روی فلز با لیزر حک شده است.

از جمله نکات قابل توجه دیگر در این خودرو، تغییرات انقلابی در بخش صفحه نمایش و کنسول خودرو است که همه اطلاعات مورد نیاز در قسمت پایین شیشه جلو نمایش داده می شود و داده ها می توانند مستقیماً به میدان دید کاربر منتقل شده یا به خواست راننده، پنهان شوند. به لطف فناوری دوربین های پیشرفته ، دیگر نیازی به آینه های بیرونی و داخلی در این محصول نیست.

در خاتمه گفتنی است آدریان ون هویدونک (Adrian van Hooydonk) ، رئیس طراحی گروه ب ام و در بیانیه ای اعلام کرد: ما از ابتدا در روند طراحی این محصول به چرخه زیست محیطی  و موضوع بازیافت خودرو، توجه کرده و تمامی موارد مرتبط با این مساله را مد نظر قرار دادیم. 
در این گزارش می توانید تصاویر جدید از محصول فوق الذکر را مشاهده کنید.

مترجم: حمید تعالی
منبع: www.news.cn

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا