پورشه تحقق رویای خودروی الکتریکی را به واقعیت تبدیل کرد

به گزارش سیناپرس، به باور بسیاری از کارشناسان و فعالان صنعت خودروسازی، معرفی ویژگی های مدل جدید پورشه کاین یک لحظه حیرت انگیز بود ، زیرا این محصول از فناوری پیشرفته ای برخوردار بوده از سوی دیگر باور عمومی بر این بود که این شرکت می تواند یکی از بهترین نمونه های خودروی الکتریکی را عرضه کند.
مدل ۲۰۲۱ Cayenne Hybrid یک خودروی اس یو وی  خوب محسوب شده و  یکی از بهترین خودروها در کلاس اس یو وی های لوکس هیبریدی و الکتریکی است. از نظر عملکرد ، این پورشه به همان راحتی خودروهای اسپرت این خودروسازی است و این موضوع سبب شده است تا جایزه Editors  Choice را برای آن به ارمغان آورد. به گزارش سیناپرس، این خودرو مجهز به موتور V-6 بسیار قدرتمند و یک پلاگین هیبریدی مدرن و یک موتور برقی  V-8 توربو است. 

یک دور سنج آنالوگ و  دو صفحه نمایش هفت اینچی در این خودرو قرار دارد و اطلاعات مورد نیاز را نمایش می دهد. علاوه بر گزینه های سنتی مانند گرمکن صندلی های جلو و عقب،  تهویه مطبوع هوشمند امکاناتی مانند ماساژورهای صندلی های جلو ، سیستم کنترل آب و هوای چهار فصل و موارد دیگر بسته مطلوبی از امکانات رفاهی را به کاربران این محصول ارائه می دهد. البته در حالی که رقبای این خودرو از قبیل آئودی Q7 و ولوو XC90 دارای سه ردیف صندلی هستند ، پورشه تنها دو ردیف صندلی دارد. 

این محصول، بزرگترین شاسی بلند پورشه است و فضای کافی و مناسبی برای سرنشینان و بارهای آن ها فراهم می کند. باتری های هیبریدی این خودرو به طور متوسط بین ۶ تا ۱۰ سال عمر می کنند. به گزارش سیناپرس،  پیشرانه کاملا الکتریکی در تمام مدل های پلاگین هیبریدی ، از جمله نسخه کوپه حتی اسپرت تر ، شامل یک موتور الکتریکی است که در آن  گیربکس اتوماتیک هشت سرعته Tiptronic S قرار دارد. در توضیح ویژگی های این خودرو اعلام شده است با نگهداری مناسب ، می تواند بیش از ۳۲۲ هزار کیلومتر طی کند.

مترجم: ناصر پورقدیمی

No tags for this post.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا